וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי בית"ר ומכבי ת"א נפגשו בנוגע ליצחקי

דור בלך

4.5.2010 / 14:00

קורנפיין נפגש עם נציגי הנהלת מכבי, בין הצדדים קיימים פערים. גורמים בטדי פנו לאורי מלמיליאן בנוגע לאימון לעונה הבאה

גורם בבית"ר ירושלים פנה לכוכב העבר של הקבוצה ומאמן עירוני אשקלון בהווה, אורי מלמיליאן, והבהיר לו כי הוא המועדון רוצה לראות אותו על הקווים בטדי בשנה הבאה. בבירה החלו בכך בהכנות לעונה הבאה, בה צפוי המועדון להעמיד קבוצה צנועה יותר ולמכור חלק מכוכביו, ומעוניינים מאוד לראות את מלמיליאן כראש המערכת המקצועית. המאמן עצמו, שצפוי לעלות לליגת העל עם הפועל אשקלון בשבוע הבא, אמנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת באשקלון, אך קיים בו סעיף הקובע כי הוא יכול להשתחרר ממנו אם תגיע הצעה מבית"ר ירושלים.

מלמיליאן הסכים באופן עקרוני, אך משא ומתן רשמי יחל רק בעוד כשבוע וחצי לאחר סיום העונה, לבקשת המאמן עצמו. מאמנה הנוכחי של בית"ר, דוד אמסלם, צפוי להמשיך במערכת בתפקיד אחר, ככל הנראה עוזרו של מלמיליאן. מעבר להערכה המקצועית הרבה שרוכשים בבית"ר למספר שמונה האגדי, ברצונם לראות סמל בית"רי בראש המערכת כדי לחזק את הקשר עם הקהל. כמו כן, בירושלים מאמינים כי הקפטן, אבירם ברוכיאן, שהוא גם אחיינו של מלמיליאן, ישאר כך עונה נוספת בקבוצה וידחה את היציאה לאירופה, דבר שהוא שוקל גם עכשיו בעקבות העובדה שיחזור מפציעה בתחילת העונה הבאה.

"כרגע אני מעדיף שלא להתייחס לכך", סיפר מלמיליאן עצמו. "ביום שישי יש לי משחק חשוב ועד שנבטיח את עלייתנו לליגת העל אני מתרכז רק בזה". תגובת בית"ר ירושלים: "נכון לעכשיו אף גורם בקבוצה לא פנה לאף מאמן, לא בצורה רשמית ולא בצורת הבהרות כלשהן".

בהמשך למשא ומתן בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א על רכישתו של ברק יצחקי, שנפתח כבר לפני מספר שבועות, נערכה היום פגישה בין יו"ר בית"ר איציק קורנפיין לבין נציגי הנהלת מכבי. נכון לעכשיו קיימים פערים כספיים די רציניים בין המועדונים, אולם כפי שכבר פורסם, במכבי תל אביב היו רוצים לראות את יצחקי אצלם במועדון בעונה הבאה.

בינתיים המשיכה בית"ר בהכנותיה לקראת המשחק מול מכבי חיפה, הכנות שהופרעו על ידי כ-20 אוהדים שהגיע למתחם בית וגן וקיללו את ברק יצחקי ושמעון גרשון. הנהלת הקבוצה הזמינה משטרה למקום והאוהדים עזבו את המתחם.

עדכון ראשון: 10:14
עדכון אחרון: 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully