וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: גם שער 8 בבלומפילד יהיה אדום בדרבי

הקבוצה הודיעה כי גם הכרטיסים ליציע 8 יימכרו לאוהדי הפועל. זעם על הסגנון של מכבי: "נראה שחיפה שיחקו מול קונוסים"

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) כי גם שער 8 בבלומפילד יאוכלס באוהדים האדומים בדרבי הקרוב, שייערך בשבת. בדרך כלל, כשהפועל מארחת את הדרבי, היציע הזה מיועד לאוהדי מכבי האורחת, אך הפעם האדומים החליטו לשנות את המסורת, ולאפשר לאוהדיהם לצבוע את כל בלומפילד באדום (מלבד לשערים 10 ו-11). מחר החל משעה 9:00 בבוקר תחל מכירת הכרטיסים לאוהדי הפועל לשערים 2, 3 ו-8, בהצגת מנוי בלבד.

בהפועל תל אביב זעמו על צורת המשחק של מכבי תל אביב אמש (שני) בהפסד 2:0 למכבי חיפה. שלא לציטוט, האשימו בקבוצה את הצהובים בפתיחת רגליים מכוונת ושחקן בקבוצה אף אמר: "זו בושה איך שמכבי תל אביב נראו. זה מסריח ואסור לספורטאים להתנהג ככה. נראה אם הם יופיעו בצורה כזאת בדרבי".

הבעלים מוני הראל התבטא לאחר ההתמודדות בחריפות ואמר: "התחושה היא ממש לא טובה לאחר משחק כזה. זה פשוט מתסכל. היו דברים כאלה בעבר, אבל חשבתי שזה נעלם מהכדורגל שלנו. אין שום בעיה עם הניצחון של מכבי חיפה, בסך הכל חיפה קבוצה טובה יותר, אבל נראה היה שהם שיחקו מול קונוסים".

הראל המשיך לבטא את התסכול במועדון האדום: "זו תחושה בלתי נסבלת, אבל עכשיו נצטרך להתרכז בדרבי. אין טעם להתעסק יותר בדברים שהיו. הפנים שלנו קדימה, לדרבי, ואני מקווה שנוכיח, כמו לכל אורך העונה, שאנחנו קבוצה טובה יותר ממכבי. יש לנו את חצי הגמר ובשבת את הדרבי ונקווה לשים מאחור את המשחק הזה, למרות שאני חוזר, באמת לא ייתכן שקבוצה ברמה של מכבי תל אביב תיראה כך".

עדכון ראשון: 3.5, 22:40
עדכון אחרון: 4.5, 12:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully