וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-רמת השרון: "צריך לדעת ליהנות מהמעמד"

אלי גוטמן הזהיר את שחקניו משאננות לפני חצי גמר הגביע (ג', 20:30, ע' 5, HD): "אנחנו חייבים להתנתק ממה שקורה מסביב"

הפועל תל אביב תנסה באדום תנסה להמשיך מחר בדהירה שלה לעבר זכייה בדאבל, כשתפגוש בחצי גמר גביע המדינה את עירוני רמת השרון (ג', 20:30, ספורט 5, HD). חמישה ימים לפני הדרבי הגורלי בליגה, שחקניו של אלי גוטמן יודעים שאסור להם למעוד מול רמת השרון, המדורגת רביעית בליגה הלאומית.

"אנחנו צריכים להתנתק מהליגה וכל מה שקורה מסביב", אמר גוטמן לשחקניו באסיפת הקבוצה. "ולבוא מחר למשחק ולדעת ליהנות מהמעמד המיוחד הזה והכיף לשחק בחצי הגמר. אנחנו חייבים להגיע מרוכזים למשחק, כי רמת השרון תעשה הכל בכדי לנצח. יש להם קבוצה טובה עם התקפה מאורגנת וחשוב שנשים לב לחולצים שלהם שהם מאוד מסוכנים".

מעבר לדברים, גוטמן בחר שלא להעמיס על שחקניו וערך אימון קליל בלבד. דדי בן דיין לא סיים את האימון, אך הוא צפוי להיות כשיר מחר ולעלות בהרכב. שינוי אחד שמתכנן גוטמן הוא ככל הנראה הצבתו של עמרי קנדה במקומו של דני בונדר באגף הימני. מעבר לזה, נראה כי אותו ההרכב שפתח בניצחון על מכבי חיפה בקרית אליעזר ימשיך, כלומר, ערן זהבי יתופקד כקשר אחורי ודניאל דה רידר בצד שמאל של הקישור.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (דני בונדר), וואליד באדיר, גדלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, דניאל דה רידר, איתי שכטר, מהראן לאלה.

קוליק: "אנחנו מגיעים במטרה לנצח"

אחרי שעשו את כל הדרך עד למעמד חצי הגמר ברמת גן, חולמים ברמת השרון להאריך את חלום הגביע שלהם עם סנסציית ענק מול מוליכת ליגת העל. למרות הנחיתות של הקבוצה מהלאומית על הנייר, המאמן ערן קוליק לא מתכוון לעלות במערך הגנתי מול האדומים.

"יש לנו הרבה שחקנים צעירים שזו תהיה במה מצוינת עבורם להראות מה שהם יודעים לעשות", אמר היום קוליק. "שיחקנו העונה מול קבוצות ממרכז הטבלה בליגת העל וידענו לעבור אותן. מול הצמרת עדיין לא יצא. אנחנו מגיעים מחר במטרה לנצח ובשביל זה השחקנים יצטרכו לתת מקסימום מחר".

כאמור קוליק לא מתכוון לשנות המערך ויעלה עם המערך ההתקפי הרגיל שלו, שפתח במשחק הליגה האחרון מול עירוני בת ים, מלבד שינוי אחד כפוי, כאשר יניב צ'יצ'יאן יחליף אדר כהן ששבר את ידו אתמול.

הרכב משוער: מנחם קורצקי, יניב צ'יצ'יאן, דימקאו פידליס, עבד כעביה, תום מנשרוב, רם סטי, גל בר אל, דודו אברהם, רועי בקל, משה בן לולו, אורן ניסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully