וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "הוכנבוים בהחלט אופציה טובה לאימון הפועל חיפה"

הבעלים לא שולל את צירופו של מאמן עכו לצוות האימון בעונה הבאה. גם ניצן שירזי מועמד, קטנים סיכויי ההישארות של דורה

לאחר שהבטיחה את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה, תחל בימים הקרובים הפועל חיפה בהכנות לעונה הבאה, כאשר הבעלים יואב כץ אמור להחליט בקרוב על זהות האדם שיעמוד בראש הצוות המקצועי בשנה הבאה. כרגע, המועמדים הודאיים לאימון הפועל חיפה בעונה הבאה הם ניצן שירזי ושלומי דורה, שכזכור מרכיבים את הצוות המקצועי של הקבוצה כעת. אלא שבעוד שנראה כי דורה מתרחק מהתפקיד, שירזי אמור לשבת בימים הקרובים עם כץ ולדון על המשך דרכו בקבוצה כמאמן. בעבר שלל שירזי מספר פעמים את האפשרות שיהיה המאמן של חיפה, אלא שבימים האחרונים התבטא המאמן בצורה אחרת והוא אמור לשקול בחיוב הצעה של אימון הקבוצה אם וכאשר תוגש לו.

מלמד שירזי ודורה, נראה כי עוד מועמד לאימון הקבוצה נוסף בימים האחרונים והוא מאמן הפועל עכו, ירון הוכנבוים. אם הוכנבוים יצליח להשאיר את עכו בליגה זה ייחשב כהישג גדול, וגם מעיניו של יואב כץ הדברים לא נעלמו: "ירון עושה עונה מצוינת בעכו", אמר היום (שני) כץ. "הוא עשה יש מאין וזה ייאמר לזכותו. בימים הקרובים אתחיל לדבר עם מאמנים לעונה הבאה והוכנבוים הוא בהחלט אופציה טובה".

מעבר לעניין המאמן, כץ שוב נסער על עיריית חיפה שאיננה תומכת בקבוצה: "אין כמעט בארץ עיר שלא תומכת כלל בקבוצות שלה. העיקר שבונים אצטדיון בחיפה , אבל בקצב הזה אני לא בטוח אם יהיה מי שישחק שם". הבעלים אף מתכוון להתחיל להיפגש עם שחקנים לקראת העונה הבאה, כאשר ערן לוי, בו מעוניינת הקבוצה עד מאוד, אמור להיות הראשון בתור.

יו"ר מחלקת הנוער של הקבוצה, אורן שטרלינג, נבחר בפעם השניה לוועדת הנוער של ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully