וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קו ערפאת עשוי לחתום בליארסה

חלוצה הטוגולזי של בני סכנין מבוקש על ידי הקבוצה הבלגית, ואיליה יברויאן מועמד להחליפו. בקבוצה מנסים לסכם עם בנון

חלוץ בני סכנין, ג'קו ערפאת, עשוי לחתום בקרוב מאוד בקבוצת ליארסה הבלגית. לאחרונה הגיעו מספר סקאוטים, דווקא מצרפת, בכדי לבחון את החלוץ באחד ממשחקי הליגה של סכנין, מול אחי נצרת בסוף חודש דצמבר (ערפאת כבש שער כשנכנס כמחליף). ככל הידוע, הקבוצה כבר פנתה לנציגו בארץ, קובי סגל. ייתכן ובימים הקרובים תתבהר התמונה עוד יותר, כאשר המשא ומתן בין הצדדים יתקדם. עד פציעתו בחודש מרץ היה ערפאת לאחד המצטיינים בשורות הקבוצה, ורק היכולת הגובה שגילה אחמד קאסום הורידה את הטונגולזי לספסל.

אם בבלגיה מתעניינים בערפאת, בסכנין עדיין לא החליטו לגבי המשך דרכו, אך נראה כי מרקו בלבול יוותר על שרותיו וינסה להביא חלוץ זר במקומו, כשהאופציה שעולה שוב היא איליה יברויאן. בסכנין מחכים לראות אם החלוץ ישוחרר בתום העונה ואם כן, תנסה הקבוצה להחתימו לקדנציה שניה במועדון.

בכל מקרה, היום צפוי בלבול להיפגש עם היו"ר חסאן אבו סאלח ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה כאשר הוא אמור לספק ליו"ר רשימה של שחקנים אותם הוא מעוניין לראות בקבוצה. חיים בנון, אותו מאוד רוצים לראות ממשיך בסכנין, אמור לשבת מחר שוב עם הנהלת הקבוצה שהציעה לו חוזה לשלוש שנים. בין סכנין לבנון יש עדיין פערים, אך לא כל כך גדולים. אם יגיע הקשר להבנות עם אבו סאלח, הוא יחתום בקבוצה לשלוש השנים הבאות. אם לא, ייתכן ובנון יחל לנהל משא ומתן עם עירוני קרית שמונה שפנתה אל השחקן במטרה להחתימו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully