וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "חלה תמורה רצינית בקרב האוהדים"

2.5.2010 / 18:13

כצפוי, הודיעה אלונה ברקת רשמית על המשך דרכה בהפועל ב"ש והחמיאה לאוהדים, שבנו קוד אתי: "הם עברו תהליך מופלא"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אייל ניר
עריכה: דורון שטיין

כצפוי, הודיעה הערב (ראשון) אלונה ברקת רשמית על הישארותה בהפועל באר שבע. חודשיים אחרי ההודעה הדרמטית על עזיבה, שהגיעה בעקבות תקריות אלימות בהן הותקף מאמן הקבוצה דאז, גיא עזורי, כינסה ברקת עוד מסיבת עיתונאים בה הסבירה את הסיבות שהביאו לשינוי ההחלטה.

"קיבלתי החלטה להישאר בהפועל באר שבע", פתחה ברקת את דבריה. "הגעתי לכאן משתי סיבות: האחת, האמנתי בפוטנציאל האדיר שיש לקבוצה לחזור לצמרת הכדורגל הישראלי. ידעתי שזה ייקח לפחות חמש שנים ולי יש את הסבלנות. האמנתי שגם לקהל יש. הסיבה השניה היא לבנות פה קהילה, לנצל את הכדורגל להוביל לשינוי חברתי - שהילדים יהיו גאים בקבוצה. להפוך את הכדורגל להרבה מעבר למשהו הישגי, למשהו חוויתי. לפני חודשיים הייתה לי תחושה שהשינוי לא הגיע והאווירה שנוצרה גרמה לי להבין שלא אוכל להגיע ליעדים שלי.

"מאז שהודעתי על עזיבה, חלה תמורה רצינית בקרב האוהדים. מי שעוקב אחרי הקבוצה ראה שינוי הלכה למעשה. היה עידוד בלתי פוסק גם במשחקים שבהם הצגנו יכולת פושרת כמו נגד רמת השרון בגביע. האוהדים ישבו בינם לבין עצמם וזה שינוי מדהים בעיניי. הם הבינו שהם חייבים לחולל שינוי. הם בנו קוד אתי, אמנה שממסדת את מערכת היחסים בין המועדון לאוהדים. הם יקימו עמותה שתכיל בתוכה את כל קבוצות האוהדים השונות ויהיו לה נציגים בהנהלה", הסבירה ברקת.

אותו "קוד אתי" עליו דיברה הבעלים מגדיר בעצם "כיצד אוהד של הפועל באר שבע צריך להתנהג", כהגדרת ברקת. נציגי האוהדים יישבו בהנהלת הקבוצה וישמשו צינור בין הקהל לבעלים. "מה שקרה זה תהליך מופלא של אנשים שהסתכלו לאן הם רוצים להגיע. הם באו אליי אחרי העבודה הנפלאה וראיתי את זה כתחילתו של שינוי", סיכמה ברקת את דבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully