וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "רק בנין יהיה העוזר שלי"

2.5.2010 / 21:25

המאמן המיועד של נבחרת ישראל נחת בארץ והבהיר את כוונותיו: "עקבתי מקרוב אחר הנעשה, אני רוצה להתחיל לעבוד"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מאמן הנבחרת המיועד, לואיס פרננדז, נחת הערב (ראשון) בישראל, כשהוא מלווה בעורך דינו. בהתאחדות לכדורגל מצפים שפרננדז יחתום עוד היום על החוזה לשנה וחצי וזה יקרה רק אחרי שהצדדים יאשרו את טיוטות החוזה שהכינו. עד כה, הושג סיכום בעל פה, אך המאמן לא חתם על חוזה. במהלך שהותו בארץ ייפגש המאמן הצרפתי עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון וסגנו שטרן חלובה ועם עוזרו המיועד טל בנין.

פרננדז התייחס עם נחיתתו לעבודה המצפה לו בנבחרת: "אני מאושר להגיע ארצה ורוצה להתחיל לעבוד כמה שיותר מהר. תמיד טוב להגיע לפה, אוהבים אותי פה מאוד. לפנינו הרבה עבודה, המשימה קשה ואני מאמין ביכולות שלנו ובסיכויים שלנו לעשות את זה".

המאמן הצרפתי נשאר בשלו לגבי הצוות שאמור לסייע לו. "מי שיעבוד איתי יהיה טל בנין ויחד איתו מאמן כושר ומאמן שוערים, לא יהיה שינוי במתכונת", טען פרננדז. "החוזה מוכן לחתימה ולא צריכות להיות בעיות, הכל בסדר. אני רוצה את טל איתי. כל השאר, אם יבואו, יהיו בעמדות של סקאוט או יועץ. העוזר שלי יהיה טל".

פרננדז, שימריא בחזרה לצרפת ביום רביעי וישוב לישראל לקראת משחקי המחזור ה-34 בשבת, סיפר כי הוא מעודכן בכל הנעשה בישראל ועוקב באמצעות הטלוויזיה אחר המשחקים. "ראיתי את בית"ר ירושלים מפסידה 2:0 בשבת, אני יודע הכל". על המסע המתוכנן לדרום אמריקה אמר: "צריך לחשוב טוב על המסע הזה. השחקנים עברו עונה ארוכה ומתישה, צריך לדבר איתם ולחשוב מה עושים".

מה יעלה בגורלו של איוניר?

למרות הצהרותיו של פרננדז, בהתאחדות יעשו ניסיון אחרון לשכנע את המאמן למנות את מוטי איוניר כעוזר המאמן השני שלו. כזכור, בהתאחדות אישרו כבר בתחילת מרץ, עוד לפני שפרננדז הגיע לארץ, כי יש סיכום עם איוניר לגבי משרת עוזר המאמן וכי כל מה שדרוש כעת הוא אישור של המאמן המיועד.

יחד עם זאת, בימים האחרונים ביקרו גורמים בהתאחדות את ההתנהלות בנוגע להליך המתמשך, משום שאיוניר אמור בחודש הבא להדריך את הנבחרת הצעירה לקראת המשחק הכי חשוב שלה עד כה - המשחק מול נבחרת שבדיה ב-4 ביוני במסגרת מוקדמות יורו 2011, משחק גורלי עבור הנבחרת, שאם תנצח בו תעפיל, לפחות באופן זמני (מונטנגרו מובילה כרגע בשלוש נקודות, אבל עם משחק חסר, א"י) למקום הראשון בבית.

גורם בהתאחדות אמר בסוף השבוע: "ההתנהלות הזאת היא בדיחה. איפה עוד נשמע שמאמן הנבחרת הצעירה נמצא בסימן שאלה בנוגע לעתידו, שהנבחרת שלו נמצאת בשיא ההכנות לקראת השלבים המכריעים באליפות אירופה? הגיע הזמן שאבי (לוזון) יתעורר מהתרדמת שבה הוא שקוע, לא ייתכן שהוא יעשה צחוק ממדינה שלמה". כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, איוניר נפגע מאוד מההתנהלות סביבו. בימים האחרונים הובטח לאיוניר כי הוא ימשיך בכל מקרה בהתאחדות, אבל אם זה לא יקרה הוא ינהל משא ומתן עם הפועל באר שבע.

עדכון ראשון: 10:57

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully