וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "אנחנו כמו נדנדה"

דור בלך

1.5.2010 / 21:52

אחרי ה-1:3 על אחי נצרת, מאמן עכו מקווה שקבוצתו תצליח לייצר יציבות ותישאר בליגה. גרגורי: "ההפסד הוא גלולה מרה"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: עידן גוראל

במתח הבלתי נסבל של הפלייאוף התחתון, כל משחק יכול לחרוץ גורלות. הפועל עכו ומכבי אחי נצרת נפגשו הערב (שבת) לקרב הישרדות שכזה, ובסיומו, עכו חוגגת ניצחון חשוב 1:3 ועושה צעד קטן לעבר הבטחת ההישארות בליגת העל.

"אני שמח שהצלחנו להביא את היכולת שלנו לידי ביטוי, גם בשבוע שעבר מול הפועל רעננה רצינו והיינו טובים אבל דברים לא התחברו לנו ומנגד לרעננה הכל הלך, היום הכדורים כן נכנסו וזה בא לידי ביטוי", חגג ירון הוכנבוים את הניצחון החשוב, שהעלה את קבוצתו למקום ה-12 ופתח פער של שלוש נקודות בין הקבוצות.

"אני מקווה שנצליח לשמור על יציבות כי בינתיים אנחנו כמו נדנדה - משחק אחד טוב משחק אחד לא טוב. אם נצליח לנצח את שני המשחקים הנותרים מול הפועל רמת גן והפועל חיפה, אני בטוח שנישאר בליגה כי אנחנו תלויים בעצמנו, אבל המצב צמוד מאוד. עוד לא עשיתי את החישובים כמה נקודות אנחנו צרכים בשביל להישאר ולא אכפת לי להישאר רק בדקה האחרונה של המחזור האחרון, אנחנו לא חזירים".

שחר סימנטוב: "זה היה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה, הגענו מוכנים ועשינו הכל כמו שצריך, ועכשיו אנחנו תלויים בעצמנו. שמעתי על התוצאות בתחתית אבל זה לא משנה, כל תוצאה בתחתית משנה את הטבלה בצורה זו או אחרת כי הכל כל כך צמוד, אבל מה שחשוב שאנחנו תלויים בעצמנו. אני עדיין לא יכול להבטיח שנשאר בליגה, אבל אני מקווה מאוד שכן".

גרגורי: "יכולים להישאר בליגה"

באחי נצרת התקשו מאוד לעכל את ההפסד, שהגיע אחרי שתי תוצאות טובות. המאמן ג'ון גרגורי אמר: "ההפסד היום הוא גלולה מרה מאוד שניאלץ לבלוע, יהיה לנו קשה לישון הלילה. גם בלי תומר חמד היינו צרכים לנצח, כי הגענו למצבים שלנו ונראינו טוב. חבל שבמשחק כל כך חשוב לא הצלחנו להביא את זה לידי ביטוי, אבל אני בטוח שאנחנו יכולים עדיין להישאר בליגה - בשני המשחקים הבאים מול רעננה ורמת גן תהיה לנו מלחמת עולם. אם ננצח במלחמות העולם - נישאר".

יניב לוזון הוסיף: "פשוט מאכזב להפסיד במשחק כל כך חשוב כשנראינו כל כך טוב. במחצית הראשונה שלטנו במשחק ועכו מחצי הזדמנות כבשו גול. בחצי השני עלינו מלאים מוטיבציה להשוות ותוך פחות מ-10 שניות ספגנו עוד אחד וזה טרף את הקלפים. חבל, זה גולים שאסור לקבל אפילו במשחק אימון - אז בטח שלא במשחק כזה חשוב. עם כל כך הרבה קהל שבא לתמוך בנו אסור היה לנו להפסיד, אבל אי אפשר להגיד שלא באנו מוכנים. אני מאמין שאם נעשה את שלנו וננצח את שני המשחקים הבאים נגיע לפחות למבחנים".

אגב, במהלך המשחק ביקש גרגורי מחמד המוצהב לערוך חימום יחד עם הקבוצה כדי לשמור על האווירה הקבוצתית. הבלם אנדרסון ווסט נפצע לאחר שאחי השלימה את מכסת החילופים שלה, והקבוצה נותרה ב-10 שחקנים בדקות הסיום. מחר יעבור הבלם הניגרי בדיקות. עשרות אוהדים הגיעו לאיצטדיון בנצרת עילית, אך הכרטיסים נגמרו ואלה התמקמו על חומות השכונות מחוץ למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully