וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ישראל ניצחה גם את לוקסמבורג

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

1.5.2010 / 20:03

עם 17:19, רשמה הנבחרת את ניצחונה העשירי ברציפות, ורחוקה ניצחון על פינלנד כדי לסיים את הקמפיין במאזן מושלם

נבחרת ישראל בראגבי ניצחה במשחק חוץ את לוקסמבורג בתוצאה 17:19. ישראל, שכבר הבטיחה את העלייה לאחר המשחק הקודם, רחוקה כעת רק ניצחון על פינלנד, שהפסידה עד כה את כל משחקיה, מסיום הקמפיין במאזן מושלם.

דוקא המארחת היתה זו שהניחה את הטריי הראשון, ובעיטת המרה מוצלחת הובילה ליתרון 0:7. את הטריי הבא הניח עומר חלפי, עוזר מאמן נבחרת הנוער הישראלית. במהלך המחצית הספיק אמיר בויטלר להעביר שלוש בעיטות עונשין, ולאחר שגם הבועט הלוקסמבורגי דייק באחת כזאת היתה התוצאה 10:14 בהפסקה.

במחצית השניה הניח מתן ברוש טריי שני בשני המשחקים האחרונים. המקומיים הצליחו להעלות את הדופק של אנשי המשלחת הישראלית כאשר צימצמו ל-19:17 עם טריי נוסף ובעיטת המרה והתקרבו לכדי מרחק העברת בעיטה ממהפך וקילקול רצף הניצחונות ההיסטורי של ישראל, אך שריקת הסיום הגיעה לפני שהם הספיקו לעשות זאת, וישראל רשמה ניצחון עשירי רצוף במסגרת אליפות אירופה.

בעקבות הניצחון שברה ישראל רצף של שלושה הפסדים באיצטדיון ג'וזי בארתל המאים. משחקה הבא של הנבחרת יתקים ב-12 ביוני בהלסינקי מול פינלנד.

ישראל: אורן אלט, עומרי לוטן, מתן ברוש, אורן ברודהורסט, גיא מטיסיס, מישה אלי, יוני שאקי, נמרוד קפלן; סטס גורטובוי, אמיר בויטלר, אדם רובין, עמית קקון, פביאן מגיד, עומר חלפי, ווילי היימן.

מחליפים: מירון שטיגליץ, נסי אברבנל, רן ברזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully