וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ניצחה את הפועל רעננה 0:1

ערן לוי ניצל טעות גדולה של שאול סמדג'ה (59) על מנת לנצח 0:1 את רעננה ולהבטיח לקבוצתו הישארות בליגה. השרונים בצרות

עד לפני שבועיים, נדמה היה שהעונה הלא יציבה של הפועל חיפה עלולה לעלות לה ביוקר, אולי אפילו בדמות נשירה מחודשת לליגת המשנה. אלא שבשבוע שעבר ניצחו האדומים את הפועל רמת גן, והערב (שבת) שוב השיגה קבוצתו של שלומי דורה שלוש נקודות קריטיות מול יריבה לתחתית, והפעם מדובר היה בהפועל רעננה. בשבוע שעבר זה נגמר ב-0:1 דחוק, הודות לשער של ערן לוי בתוספת הזמן. הערב התוצאה היתה אותה תוצאה, המבקיע אותו מבקיע, ורק הדקה היתה שונה: הפעם השער נפל בדקה ה-59.

בזכות הניצחון האדומים למעשה מבטיחים עונה נוספת בליגת העל, כאשר הם נמצאים שבע נקודות מהקו האדום וחמש מהמקום שמוביל למשחקי המבחן. עם זאת, בגלל שבמחזור הבא ייפגשו הפועל רמת גן והפועל עכו, ואחת מהן תאבד נקודות.

מנגד, את אותם הדברים קשה להגיד על הפועל רעננה. הקבוצה של צביקה צמח אמנם חגגה עם רביעייה על הפועל עכו בשבוע שעבר, שהכניס הרבה אמונה בשורות הקבוצה, אלא שהערב הציגה רעננה משחק חלש, והיתה פחות טובה מיריבתה. המשחק הערב היה בלי ספק רגע האמת של הפועל רעננה העונה, והיא כשלה בו. הקבוצה מהשרון עדיין יכולה להישאר בליגה, אך אחרי איבוד הנקודות היום, המשימה לפתע נראית קשה מתמיד.

מהלך המשחק

דקה 10 - חנן ממן שלח היטב את ערן לוי, ששחרר פצצה מחוץ לרחבה מהאוויר. הכדור נשק למשקוף ויצא החוצה.

דקה 31 - ערבוביה בהגנת הפועל חיפה אפשרה לדודו ביטון לבעוט מקרוב, הכדור חלף מעל השער.

דקה 50 - יוסי דורה מצא מצוין את גל אראל, אלא שזה בעט למרכז השער ושאול סמדג'ה הצליח להדוף.

דקה 59 - גול! גל אראל הוציא לערן לוי, שבעט כדור שטוח מ-20, סמדג'ה האומלל קלט את הכדור, אך השמיט אותו לתוך השער. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 75 - רועי לוי הגביהה, דודו ביטון נגח מקרוב וסחט הצלה מצוינת מאוהד כהן.

הרכב הפועל חיפה: אוהד כהן, עודד אלקיים, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, חנן ממן (הישאם כיוואן, 46), ערן לוי (אמיר אבו ניל, 78), עדן בן בסט.

הרכב הפועל עכו: שאול סמדג'ה, עמרי עטיה, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, רועי לוי, תמיר פור, סטיבן כהן, איתי טואף, דודו ביטון (כריסטיאן דוס סאנטוס, 80), ריקארדס בניושיס (שניר שוקר, 65), אבי כנפו.

שלומי דורה: "שמח שידענו להתעלות"

"אמרנו בתחילת השבוע כי מדובר בשבוע מאוד קריטי למועדון ומצפה לנו משחק גורלי. אני שמח שידענו להתעלות גם בשבוע שעבר וגם היום ולהשלים את המשימה", אמר בסיום מאמן החיפאים, שלומי דורה. לגבי עתידו במועדון הוסיף: "עכשיו אפשר להתפנות לכל מה שקורה מסביב. היו שיחות גישוש איתי ועם מאמנים אחרים. אין לי חוזה לעונה הבאה, אבל אם אמשיך אתקן את הטעויות שעשיתי השנה, והיו כאלה. הציפיות בתחילת העונה היו בשמיים והיינו צריכים לקום מהנפילה. זה לא היה קל כשממוצע הגילאים כאן הוא 21".

הבעלים של הקבוצה, יואב כץ, הוסיף: "שלומי דורה הוא אחד המאמנים הגדולים בארץ ונעשה תכנון לגביו. הוא ניהל את שלושת המשחקים האחרונים בצורה יוצאת מן הכלל. אני שמח שהוא רוצה להישאר. הקבוצה מורכבת משחקני בית צעירים והם, יחד עם הקהל, השאירו אותנו בליגה".

אמיר אבו ניל סובל מזעזוע מוח קל וגל אראל, שנפצע גם כן, אמורים לחזור ביום שני לאימונים. ערן לוי ייעדר מהמשחק בשבוע הבא מול הפועל פתח תקווה בגלל 9 צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully