וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רפאלוב בחוץ, ארבייטמן במקומו

מכבי חיפה הגבירה את ההכנות למשחק ביום שני מול מכבי תל אביב. אלישע לוי ביקש משחקניו: "אל תתרכזו בהפועל תל אביב"

מכבי חיפה הגבירה היום (שבת) את קצב הכנותיה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני בבלומפילד. הירוקים יחזיקו היום אצבעות למ.ס. אשדוד במשחקה נגד הפועל תל אביב, אך מה שביקש מאמן הקבוצה, אלישע לוי, משחקניו: "צריך להתרכז רק במכבי תל אביב ורק בעצמינו, ולא במה שהפועל תל אביב עושה. אם נעשה כך, יהיה בסדר".

אלישע לוי ככל הנראה מתכנן מספר שינויים בהרכב מזה שפתח נגד האדומים ביום שני. הצעד המפתיע ביותר הוא הצבה אפשרית של שלומי ארבייטמן במקום ליאור רפאלוב. מלבד זאת, ז'ורז'ה טשיירה, שריצה עונש השעייה מחמישה משחקים, יחזור למרכז ההגנה ויחזיר לספסל את שי מימון, שהחליפו בתקופה שנעדר.

גם עלי עוסמאן יעלה בהרכב, כשיחליף את אייל משומר הפצוע, שביקש מראשי המועדון לסיים את העונה כדי לעבור ניתוח ביום שלישי הקרוב וכלל לא ייכלל בסגל.

בחיפה היו שבעי רצון מזימונו של פיטר מסיללה לסגל נבחרת דרום אפריקה לקראת המונדיאל. המגן השמאלי נכלל ברשימת המורחבת של 29 שחקנים, כאשר מתוכם ינופו שישה לקראת הסגל הסופי. מסיללה הוא אחד משחקני המפתח של הבפאנה בפאנה, והירוקים מקווים שהופעה טובה שלו במונדיאל תעלה את מחירו. ת'מבינקוסי פאנטני, המושאל ממכבי חיפה לאורלנדו פיירטס, לא קיבל מקום בסגל של המאמן קרלוס אלברטו פריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully