וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצל פארב הכל תלוי בקרסול

30.4.2010 / 18:06

חשדותיו של השחקן אומתו - אם ירצה לשחק פוטבול, ייאלץ לעבור ניתוח בקרסולו השמאלי. קולב האריך חוזה באיגלס

לפני העונה שעברה עשה ברט פארב ניתוח בכתפו כדי להיות כשיר למינסוטה, וחזרתו למגרשים גם בעונת 2010 תלויה בניתוח שיעבור, הפעם בקרסול. פארב בן ה-41 הודיע כבר כי אינו יודע אם ישוב לשחק, מה שמגביר את החשד שאכן ישוב לשחק. אלא שההתניה לכך היא תיקון קרסולו השמאלי, לפי אבחנתו של בית החרושת לניתוחים, דוקטור ג'יימס אנדרוז מאלבמה. "חשדתי שזה המצב, ואחרי שדיברתי עם הרופא הוא אישר שאצטרך לעבור את הניתוח", מסר פארב בהודעת מייל ל-ESPN.

פילדלפיה האריכה את חוזהו של הקוורטרבק קווין קולב בשנה. קולב יפתח באיגלס במקום דונובן מקנאב שהועבר לוושינגטון, כשבסיום 2010 אמור היה להפוך לשחקן חופשי. הוא חתם במקום זאת על חוזה לשנתיים, במסגרתו ישתכר יותר מ-12 מיליון דולר.

חדשות נוספות מהליגה: בן רות'לסברגר "מככב" בשיר חדש של הראפר הלבן אמינם: "I'd rather turn this club into a bar room brawl. Get as rowdy as Roethlisberger in a bathroom stall." ג'ף פיגלס, הבועט המרחיק של ניו יורק ג'איינטס, פרש בגיל 44 לאחר 22 שנים ו-352 משחקים רצופים (שיא NFL). סנטוניו הולמס, התופס החדש של הג'טס, נזרק מטיסה מפיטסבורג בגלל "התנהגות בלתי הולמת". זאת, לאחר שסירב לכבות את מכשיר האייפוד שברשותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully