וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני סכנין: רק לגמור כבר

הקבוצות תסיימנה את דרכן בליגה לאחר המשחק (שבת, 19:00). לפני המשחק ייערך טקס פרידה לקפטן נתניה אלמוג כהן

לאחר עונה רבת תהפוכות, וכשהם יודעים שהעונה הבאה תהיה קשה בהרבה, במכבי נתניה שמחים לסיים את העונה, שבועיים מוקדם מהמצופה ולהתחיל בהכנות לעונה הבאה בה יאלצו להתמודד ללא בעלים וללא משקיע עיקרי. הקבוצה של ראובן עטר תארח בקופסא במחזור ה-33 והאחרון במסגרת הפלייאוף האמצעי את בני סכנין (שבת, 19:10). "אני יודע שזה כבר הסוף, אבל בואו ננצח ונצא לפגרה עם חיוך על השפתיים", ביקש ראובן עטר משחקניו, כשאת רובם לא יפגוש בפתיחת האימונים בשנה הבאה.

המועדון יערוך טקס פרידה לפני המשחק מהקפטן הצעיר אלמוג כהן, שימריא לנירנברג בקיץ הקרוב. פרט לכהן צפויים לעזוב גם אריסטיג זוגבו, יגאל אנטבי, ריף מסיקה, טל מעבי, שלו מנשה, פבריסיו קבראל וביבאן פרנסמן. רביד גזל, אחמד סבע ואמיה טגה, המסיימים את חוזיהם, צפויים לקבל הצעה לחוזה חדש בשכר נמוך ממה שקיבלו עד כה. במועדון עדיין מתלבטים לגבי דיוויד גומז, שמחזיק באופציה לעונה הבאה. מנגד, ליאוניד קרופניק, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, יתבקש למצוא קבוצה חדשה.

עטר לא תרגל הרכב באימון המסכם, אך נראה כי ימשיך עם ההרכב מהשבועות האחרונים למעט מספר שינויים. הקפטן אלמוג כהן עדיין סובל מכאבים בקרסולו ולא יפתח, כשבמקומו יעלה קרופניק לקישור. שלו מנשה יפתח במקומו של טל מעבי הפצוע. במהלך המשחק יקבלו מספר שחקנים ממחלקת הנוער הזדמנויות להוכיח את עצמם לקראת העונה הבאה.

הרכב משוער: טארק נאטור, קלמי סבן, ביבאן פרנסמן, אוראל דגני, עמרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, שלו מנשה, גל גניש, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

סכנין: טעם טוב רגע לפני הסוף

סוף עונה - זו בדיוק התחושה בקרב קבוצת בני סכנין, שסיימה את הכנותיה לקראת משחקה האחרון בליגה. בסך הכל, בסכנין מסמנים את העונה הזו כמוצלחת, לאחר שבתחילת העונה הייתה הקבוצה מדורגת מתחת לקו האדום והיא תסיים את הליגה במקום השביעי אותו כבר הבטיחה לעצמה.

באסיפת הקבוצה, האחרונה לעונה זו, המאמן מרקו בלבול, לא הכביר מילים ואמר לשחקניו: "בוא נסיים את העונה עם טעם טוב". מעבר לכך, נראה כי גם בלבול מבין שאין ממש חשיבות אמיתית למשחק, ולכן בהרכב סכנין צפויים הרבה שינויים כשהמאמן ייתן הזדמנות לצעירים של המועדון.

השינוי המרענן בסכנין יהיה הצבתו של השוער הצעיר מוחמד קנדיל במקומו של מאיר כהן. יחד עם קנדיל, יעלה במרכז ההגנה הלאל חלאיילה, שיתפוס את מקומו של פטי יא יא. גם בצד הימני של ההגנה צפוי שינוי, כשבאסם גנאים יחליף את עלא אבו סאלח המוצהב. בקישור נראה כי קאדו יעלה במקומו של נסטיה צ'ה. מעבר לשינויים, עוד צפוי לתת בלבול הזדמנות לעוד מספר צעירים מהספסל.

הרכב משוער: מוחמד קנדיל, באסם גנאים, טל חן, הלאל חלאיילה, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, קאדו, חאמד גנאים, לירן כהן, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully