וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת: יום הדין

כך כינה הוכנבוים, שעדיין מתלבט לגבי המערך, את המשחק (שבת, 19:10). גרגורי יחסר את תומר חמד, אך סומך על השאר

לחץ גדול - כך ניתן לתאר את האווירה בהפועל עכו לקראת משחקה הגורלי (שבת, 19:10) מול מכבי אחי נצרת במסגרת המחזור ה-33 במסגרת הפלייאוף התחתון של ליגת העל, שבוע לאחר התבוסה הצורבת להפועל רעננה בחוץ. בעכו יודעים כי אם הקבוצה לא תנצח את משחקה הביתי, הסיכויים שתגיע למקום שמוביל למבחנים או שתרד ליגה גבוהים מאוד ולכן רואים את המשחק הקרוב כהכי חשוב של הקבוצה העונה. מה שכן, ביציעים בנצרת עילית, העליונות תהיה כמובן של אחי ואם לא די בכך שעכו ניצחה משחק אחד בודד באצטדיון גרין כל העונה, הרי שמגרשה יהפוך לסוג של מגרש חוץ.

לאחר שהעביר את התדריך הטקטי, בו ביקש ריכוז בהגנה ואגרסיביות במרכז המגרש, אמר מאמן עכו ירון הוכנבוים, לשחקניו דבר אחד: "זה יום הדין שלנו", וכך נעל את אסיפת הקבוצה.

ליעד אלימלך לא יעמוד לרשותו של הוכנבוים, והמאמן, שעדיין מתלבט לגבי ההרכב, טרם החליט באיזה מערך יעלה. אם הוכנבוים יהמר על הרכב התקפי יותר, הרי שהוא כנראה יעדיף במרכז המגרש את שחר סימנטוב ואם יבחר לא להסתכן, יעלה עם ג'וני טננבוים במקומו של אלימלך במרכז הקישור. למרות שלא תרגל ביום שישי את ההרכב נדמה כי זו התלבטות היחידה של הוכנבוים.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, בן בנימין, אבי אלפסי, ג'וני טננבוים (שחר סימנטוב), איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אבודו אוקצ'ה.

אחי נצרת: ללא מילים

עם ארבע נקודות מתך שש אפשריות מאז תחילת הפלייאוף, באחי נצרת בטוחים כי הם ישארו בליגה ורואים במשחק מול הפועל עכו כצעד חשוב בדרך, צעד שיכול להעלות אותם לראשונה מזה כחצי שנה אל מעל הקו האדום. המאמן ג'ון גרגורי יאלץ להסתדר ללא השחקן המרכזי ביותר שלו העונה - החלוץ תומר חמד, שירצה עונש הרחקה בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

"אין צורך להסביר את חשיבות המשחק הזה", סיפר גרגורי לקראת המשחק. "עם תומר או בלעדיו אנחנו מוכרחים לנצח ואני סומך על כל יתר הקבוצה שתנצח". פרט לחמד, שאת מקומו יתפוס איב ג'ידה, גם הבלם יקיר שינה, שהיה אמור לחזור השבוע למגרשים, יאלץ להמתין שבוע נוסף לאחר שהצוות הרפואי העדיף שלא לקחת סיכון, על אף שהבלם מתאמן בצורה מלאה כבר מספר שבועות. המנג'ר הבריטי לא מתכנן שינויים נוספים בהרכב מעבר להחלפה של חמד, וימשיך עם אותו הרכב שהביס את הפועל פתח תקוה בשבוע שעבר, כשרק בעמדת המגן הימני קיימת התלבטות בין איסמעיל עמאר למור דהאן.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עמאר (מור דהאן), אנדרסון ווסט, מארק גורמן, רמי דואני, מג'ד יונס, שלומי חנוכה, לוהאב כיאל, גיא דיין, יניב לוזון, איב ג'ידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully