וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל רעננה: סוף הסיפור?

המארחים, עם ערן לוי, רוצים ניצחון שישאיר אותם סופית בליגה האורחים יודעים שאובדן נקודות יורידם ליגה. (שבת, 19:10)

הפועל חיפה ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה, כשהיא יודעת שניצחון בשבת על הפועל רעננה והמקום בליגת העל בעונה הבאה מובטח (19:10). אם האדומים אכן ישיגו את שלוש הנקודות, תחל הקבוצה לעבוד באופן רשמי על העונה הבאה כשהדבר הראשון על הפרק הוא החלטתו של הבעלים, יואב כץ, לגבי זהות האיש שיעמוד על הקווים בעונה הבאה.

המאמן, שלומי דורה, העביר את אסיפת הקבוצה לפני האימון כשדבר אחד על הפרק - ניצחון: "בוא נעלה וננצח. אפשר לסיים את הסיפור כבר בשבת. תבואו מרוכזים ואגרסיביים והכל יהיה תלוי בכם".

לדורה יחסר הקשר בריאן חרסיסיץ' המוצהב. את מקומו של חרסיסיץ' אמור לתפוס גל אראל הצעיר. שינוי נוסף בהרכב הוא חזרתו של ערן לוי להתקפת הקבוצה על חשבונו של ירו בלו או חנן ממן הצעיר. מסתמן כי בלו הוא זה שיירד לספסל, אך דורה עדיין מתלבט אם לפתוח עם הניגרי ולהמשיך לתת לממן הצעיר את הקרדיט בהרכב, או להוריד את הקשר הצעיר לספסל ולנצל את המהירות של בלו בהתקפה, למרות שלא כבש שער כבר תקופה ארוכה.

הרכב משוער: אוהד כהן, עודד אלקיים, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, חנן ממן (ירו בלו), ערן לוי, עדן בן בסט.

סמדג'ה: "אפשר לעשות את זה"

לאחר הניצחון המרשים 0:4 על הפועל עכו בשבוע שעבר, בהפועל רעננה יודעים כי פחות מניצחון בקרית אליעזר על הפועל חיפה, עשוי לגרום לניצחון ההוא להפוך לזכרון דהוי בדרך לליגה הלאומית. "מה שעשינו מול עכו היה מדהים, אבל זה לא שווה כלום אם לא ננצח את הפועל חיפה, וזה אחד המשחקים הכי קשים שיש", הסביר שוער הקבוצה הותיק שאול סמדג'ה. "יש להם שחקני התקפה כל כך מהירים, שכל אחד שם צריך לקבל כנפי טיסה, אבל אני מאמין בשחקנים שלנו ומעריץ את הבלמים שלי, ככה שאפשר לעשות את זה", הסביר השוער שלא ספג ולו שער אחד מאז תחילת הפלייאוף.

המאמן צביקה צמח לא צפוי לערוך שינויים ב-11 שהביסו את הפועל עכו, וביקש משחקניו לעלות מלאים במוטיבציה ובאמונה עצמית, על אף שהפועל חיפה טובים מהם. "בשלב הזה של העונה אנחנו צרכים לנצח כל משחק על מנת להגיע למבחנים, לא חשוב מה עשינו במשחקים הקודמים - כל משחק שלא ננצח עשוי לגמור את הסיפור שלנו".

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, עמרי עטיה, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, רועי לוי, תמיר פור, סטיבן כהן, איתי טואף, דודו ביטון, ריקארדס בניושיס, אבי כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully