וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה את דה רידר לעונה הבאה

אם הקבוצה אכן תזכה באליפות, יש כוונה לנסות ולשמור על מרבית הסגל הקיים. לא ברור האם השחקן עצמו מעוניין להמשיך

למרות שעל פניו מנסים להתרכז בסיום העונה הנוכחית, בהפועל תל אביב כבר עולות מחשבות לגבי העונה הבאה. אם הפועל תזכה באליפות העונה, ראשי הקבוצה כבר החליטו למעשה להשקיע כסף רב על מנת להחזיק את הסגל הקיים פחות או יותר, כולל השארתו של דניאל דה רידר לעונה נוספת. אחד התנאים לכך שהוא שדה רידר יסכים לשחק על תקן ישראלי ולא על תקן זר, כדי שהקבוצה תוכל "להרוויח" שחקן זר נוסף.

הדברים כמובן לא תלויים רק באדומים אלא גם בשחקן, לו יש חוזה לעונה הבאה בוויגאן האנגלית, ממנה הוא הושאל להפועל תל אביב, אם כי למועדון ולשחקן יש אופציה הדדית להמשיך את ההתקשרות. אם אכן יסכים ההולנדי ללבוש את המדים האדומים גם בעונה הבאה, הוא ימשיך לאור שביעות הרצון מיכולתו הגבוהה בשבועות האחרונים.

הערב ערכה הפועל תל אביב אימון לקראת משחק הבית נגד מ.ס. אשדוד בשבת, כשככל הנראה אלי גוטמן ימשיך עם אותו הרכב שעלה בקרית אליעזר, כלומר הגאורגי זוראב מנטשאשווילי ימשיך על הספסל, בעוד ערן זהבי יפתח בהרכב כקשר אחורי ודניאל דה רידר ימשיך אף הוא. דדי בן דיין, שקיבל מנוחה אתמול, חזר היום להתאמן וצפוי להית כשיר לשבת. כהרגלו העונה, גוטמן שוב מתלבט בסוגיית המגן הימני, בין דני בונדר לעומרי קנדה, ותירגל את שניהם לסירוגין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully