וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: מעבירים את הזמן

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

29.4.2010 / 15:42

נבחרת ישראל תצא ללוקסמבורג לאחר שכבר הבטיחה את עליית הדרג באליפות אירופה. המאמן רענן פן: "לנצח ולכייף"

נבחרת הגברים של ישראל בראגבי, שטסה היום ללוקסמבורג, ניצבת בפני דילמה: שני משחקים לסיום הקמפיין, הבטיחה כבר ישראל את המקום הראשון בבית, והמשחק למעשה חסר מטרה, אולי פרט להמשך ההתקדמות בדירוג העולמי.

"קודם כל, המטרה היא לנצח", מנסה בכל זאת המאמן רענן פן. "בנוסף, לחנוך שחקנים חדשים ולהרחיב את הסגל; ואם אפשר ליהנות, אז גם זה. אני יודע שמצפים מאיתנו לתת שישים הפרש, אבל יהיה קרב על המשחק", הוא אומר. "זו נבחרת ברמה של יוון ובולגריה לפחות. צריך לשים לב שבשלוש הפעמים האחרונות שהינו שם הפסדנו. המועדונים שלהם משחקים בליגות בצרפת ובשויץ, ויש להם יותר אפשרויות מלנו לשחק ברמה גבוהה".

מספר כוכבים נופו מהסגל על מנת לתת צ'אנס לשחקנים אחרים. בין הפנים החדשים או החדשים-ישנים בנבחרת ניתן למצוא את אייל קורן, זיו מלינג ודודי כהן ממועדון רוגבי חיפה, רן ברזק מהפועל יזרעאל-גלבוע, ואדם רובין מאס"א תל אביב.

שני שחקני רעננה, החלוץ הצעיר נסי אברברנל ועומר חלפי, המשמש גם כעוזר מאמן נבחרת הנוער, חזרו אף הם לסגל. "הסגל שלנו טוב, אבל בכל זאת מוחלש גם בגלל שתיים-שלוש פציעות וגם בגלל שחרור הכוכבים", מסכם פן. "המשחק הזה הולך להיות קשה יותר משני הקודמים, אפילו באופן משמעותי".

נבחרת ליטא, היחידה שניצחה את ישראל בשנתיים האחרונות (בשלב מתקדם של מוקדמות גביע העולם), שברה את השיא העולמי לניצחונות רצופים. בשבת האחרונה הביסה ליטא את סרביה בחוץ במה שהיה ניצחונה ה-18 ברציפות. מכיון שאליפות אירופה מחולקת לדרגים, ליטא אינה יכולה לטעון לכתר הקבוצה הטובה בהיסטוריה, אך היא בהחלט יכולה להחשיב את עצמה כנבחרת שהשיגה את השיפור המהיר ביותר ביכולת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully