וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל: "נשמור על מקצוענות עד הסוף"

דור בלך

29.4.2010 / 16:19

קשר בית"ר ירושלים דורש מחויבות ומאמין שהמקום השלישי בהישג יד. גרשון ודה לה האסה ישחקו נגד בני יהודה, טיבי חזר

כשאירופה מתחילה להתרחק, גם על המגרש וגם במשרדי ההתאחדות, והאוהדים לוחצים על השחקנים לעשות הכל כדי למנוע אליפות מהפועל ת"א, כולל הפסד למכבי חיפה, בבית"ר ירושלים מנסים להתרכז במשחק הקרוב מול בני יהודה.

"כולנו צריכים לשמור על מקצוענות עד למשחק האחרון, גם אם לא היינו גורם משפיע בליגה, עדיין צריך לבוא עם מחויבות ומקצוענות, לשחק כדורגל טוב ולנצח", התייחס לעניין קשר הקבוצה עידן טל, והתפנה לדבר גם על המשחק הקרוב. "אף משחק לא היה לנו קל העונה, אין משחקים קלים בליגה, לא היינו גדולים מול אשדוד וניצחנו, צריך לקחת את הדברים החיוביים מהמשחק הזה ועם עוד קצת מאמץ ורצון אנחנו יכולים לנצח את המשחק בשבת בטדי".

"קודם כל אנחנו רוצים את הכרטיס לאירופה, דרך המקום השלישי או הרביעי, ואם נסיים במקום השלישי זה יהיה אפילו יותר נחמד", הסביר טל את חשיבות המשחק מול בני יהודה. "לנו השחקנים יש מחויבות להיות הכי טובים שאפשר, השחקנים צריכים להבין שהמשחקים בסוף העונה לא פחות חשובים מהמשחקים בתחילת העונה ובאמצע העונה, מי שייתן מעצמו ויעזור לקבוצה למעשה עוזר גם לעצמו לקראת העונה הבאה, אבל מה שחשוב זה לתת הכל לקבוצה".

שמעון גרשון שהיה בספק למשחק יהיה כשיר ויפתח, כשגם פאולו דה לה האסה שהתאושש מפציעה ארוכה ועדיין לא כשיר לחלוטין צפוי לפתוח במקומו של קובי מויאל הפצוע, שככל הנראה לא יוכל ליטול חלק במשחק. איתן טיבי, שיצא להתרשמות בשרלואה, שב ארצה לאחר שהרשים את הבלגים, שמצידם פנו שוב לסוכנו דודו דהאן והביעו עניין בשחקן. דהאן סיפר להם כי טיבי מסיים את חוזהו בבית"ר בסוף העונה ויוכל להצטרף בחינם לקבוצה מהליגה הבלגית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully