וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ברצלונה, גם רוני אוסליבן בחוץ

28.4.2010 / 23:59

שחקן הסנוקר הטוב בעולם הודח ברבע גמר אליפות העולם אחרי שהפסיד 13:11 לסלבי. רוברטסון עצר את הדהירה של דייויס

אליפות העולם בסנוקר המתקיימת בשפילד ממשיכה לספק לנו דרמות גדולות, והכוכב הגדול של הערב (רביעי) היה מארק סלבי האנגלי, שחתום על הדחתו של רוני אוסליבן, מי שנחשב לשחקן הסנוקר הטוב בכל הזמנים. בתחילת הערב אוסליבן עוד הוביל 9:11, ונזקק לניצחונות בשני משחקונים נוספים כדי לעלות לחצי הגמר. סלבי בן ה-26, שכבר היה בעבר סגן אלוף עולם, שמר על הרוגע שמאפיין אותו ושיחק בצורה מבוקרת ונכונה. הוא התחיל בשני משחקונים התקפיים שהובילו אותו לשוויון 11:11, והמשיך במשחק סבלני שעזר לו לנצל החטאות לא אופייניות של אוסליבן, כדי להשלים ארבעה משחקונים מוצלחים ברציפות בדרך אל חצי הגמר.

המסע המופלא של סטיב דייויס בן ה-52 באליפות העולם בסנוקר הסתיים היום (רביעי) כאשר השחקן האנגלי בן ה-52 נעצר רק ברבע הגמר אצל ניל רוברטסון האוסטרלי, שניצח אותו 5:13. רוברטסון, שבקושי עבר את גולד המפתיע בסיבוב הקודם, הפך לשחקן הראשון באליפות הנוכחית שהבטיח את מקומו בחצי הגמר, שם הוא ימתין למנצח בדרבי האנגלי בין אלי קרטר לשון מרפי. זו השנה השניה ברציפות שבה רוברטסון מעפיל לחצי גמר אליפות העולם.

למעשה, ההתמודדות הזאת בשיטת הטוב מ-25 משחקונים הוכרעה כבר אתמול, כשרוברטסון פתח נהדר ועלה ליתרון 4:12 מול דייויס בתום היום הראשון. הפעם, דייויס היה רחוק מלשחזר את היכולת שעזרה לו להדיח את ג'ון היגינס בסיבוב הקודם, ורוברטסון היה זה שהשתלט על רוב המשחקונים וניצח תוך כדי תצוגה של משחק התקפי משובח. בתחילת היום, הוא גם ביצע ברייק של 107 נקודות כדי לסיים את ההתמודדות בניצחון קלאסי.

שחקן נוסף שהבטיח את מקומו בחצי הגמר הוא גראהם דוט הסקוטי, אלוף העולם לשעבר, שעבד הרבה יותר קשה מול מארק אלן הצפון אירי, וניצח 12:13 במשחקון מכריע. שני השחקנים סיימו את היום הראשון במצב של 8:8, ואלן שזכה בעבר באליפות אירופה לנוער עוד הספיק להוביל, אלא שאקורד הסיום היה שייך לנסיון של דוט, שפשוט החטיא פחות כדורים מכריעים ודהר אל חצי הגמר. בשלב הבא יתמודד דוט נגד מארק סלבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully