וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "קבוצה גדולה צריכה להתמודד עם כל ביקורת"

28.4.2010 / 18:02

אחרי שניצחו 1:4 את חדרה במשחק הצדעה, התייחס קשר מכבי חיפה להפסד להפועל ת"א. המירוץ לאליפות ישפיע על עתיד הזרים

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

במכבי חיפה מחכים לתום העונה על מנת לדעת כיצד לנהוג בנוגע לשחרור הזרים שלהם. אם הקבוצה לא תזכה באליפות, יעקב שחר לא מתכוון להגדיל את התקציב בצורה משמעותית וייתכן מצב שבו כל הזרים, פרט לסאדאת בוקארי, יישארו בקבוצה. לגבי פיטר מסיללה, הדבר תלוי, כמובן, אם ייצא לחו"ל, משום שהשחקן מחזיק במספר הצעות.

גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "במקרה של ניצחון על הפועל, התכניות היו ברורות. כרגע אין תכנית ברורה מה לעשות בעונה הבאה. תקציב מכבי חיפה מושפע בין היתר מרמת ההכנסות". במידה שתזכה באליפות, חיפה עשויה לשחרר גם את ג'ון קולמה ואולי את ולדימיר דבאלישווילי, אם כי אלישע לוי מעריך אותו מאוד. לגבי בוקארי, גורם מקצועי בחיפה אמר אתמול: "בניגוד למה שכותבים, לא הבאנו אותו בשביל לעשות מחטף להפועל ולא כקישוט. מתוך חמישה זרים ארבעה משחקים אצלנו קבוע. את ההחלטה לגבי בוקארי נקבל רק בסוף העונה". למרות הדברים, חיפה מתכוונת לחפש אלטרנטיבה אחרת. מאז שהגיע למכבי חיפה בחלון ההעברות בוקארי פתח פעם אחת בהרכב (0:0 בדרבי) ועלה שמונה פעמים מהספסל.

בצל ההפסד להפועל תל אביב ואיבוד הפסגה, מכבי חיפה חזרה להתאמן הבוקר (רביעי), לראשונה מאז משחק העונה. אחר הצהריים קיימה הקבוצה משחק הצדעה במגרשה של הפועל ערן חדרה, לכבוד שחקן העבר של הנבחרת, שולם שוורץ, שחלה לאחרונה. עוד לפני המשחק נערך טקס בהשתתפות הקבוצות, כאשר בהתמודדות עצמה ניצחו החיפאים 1:4, משערים של לומי ארבייטמן, מוחמד כליבאת, ליאור רפאלוב וסאדאת בוקארי (פנדל). אבישי אטיאס, שגדל בחיפה, כבש לחדרה.

בסיום המשחק התבטא גוסטבו בוקולי בנוגע להפסד להפועל תל אביב ועתידה של הקבוצה, ואמר: "ההפסד הראשון בבית לא היה קל, אבל יש לנו עדיין מה לעשות בליגה. אנחנו עדיין מאמינים שאפשר לעשות את זה, לקחנו את ההפסד בצורה קשה מאוד אבל אנחנו מאמינים כי אנחנו קבוצה טובה מאוד. היה קצת קשה אבל עכשיו המצב רוח יותר טוב. אנחנו מוכנים ויודעים כמה חשוב לנצח את המשחקים שנותרו. מספר השערים לא חשוב כרגע, קודם צריך לנצח ואחר כך נבדוק האם אנחנו זקוקים לעוד שער".

בוקולי אף התייחס להחלפתו במהלך משחק העונה: "אף שחקן לא אוהב לצאת, אבל אני מקבל את זה כמו שחקן, כי יש מאמן שקובע. שחקן תמיד רוצה להיות במגרש, אבל המאמן החליט ואנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו על העבודה הטובה ביותר. כל שבוע מותחים ביקורות, אבל קבוצה גדולה צריכה לדעת להתמודד עם כל ביקורת".

לבסוף, נשאל הקשר האם בחיפה מחזיקים כעת אצבעות למ.ס. אשדוד, שתשחק מול הפועל תל אביב במחזור הקודם, ואמר: "לא משנה מה הפועל עושה, אנחנו תמיד מסתכלים על עצמנו. אנחנו קודם כל צריכים לנצח את מכבי תל אביב ביום שני".

משומר יעבור ניתוח בשבוע הבא

שחקני הקבוצה שוחחו אתמול בינהם שוב על היכולת של מהראן לאלה. "זה מסוג השחקנים שהיינו צריכים, חלוץ סביר פלוס של משחקים גדולים", אמר אחד מהם. "לא ייאמן איך שחקן אחד כבש נגדנו חמש פעמים מאז העונה שעברה. כולם דיברו על 'קללת אליעזר', אולי נכון יותר לומר שמכבי חיפה סובלת מ'קללת לאלה'. הוא לא שיחק חודש וחצי עד המשחק הזה".

בקבוצה עסקו אתמול בעיקר בניסיון להגן על המאמן, אלישע לוי. כזכור, אמרו אתמול: "אנשים שכחו שהוא הביא אותנו לליגת האלופות. אי אפשר לקטול מאמן בגלל הפסד אחד". בחיפה טוענים כי בסוף העונה יוצע ללוי חוזה לעונה אחת, בלי קשר לזהות האלופה.

כצפוי, מגן מכבי חיפה, אייל משומר, יעבור ניתוח בשבוע הבא כתוצאה מקרע במיניסקוס ולמעשה לא ישוב העונה למגרשים. יש לציין כי הבקשה הייתה של השחקן עצמו וכי במכבי חיפה אישרו לו לעבור את הניתוח, מה גם שהדבר עבר את אישור הצוות הרפואי. מי שאמור לשחק בעמדת המגן הימני הוא עלי עוסמאן. בקבוצה אמרו: "אנחנו סומכים על עוסמאן ומודים למשומר שהסכים לשחק עד עכשיו למרות הפציעה".

עדכון ראשון: 11:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully