וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחיית המתים

יובל קליין

28.4.2010 / 10:18

ליבאן הרננדז, ג'ייסון וריטק ויוסטון מפציעים משום מקום, ג'ונתן סאנצ'ז מנצח אפילו את לינסקאם. יובל קליין חובט לסייקל

סינגל: יוסטון אסטרוס

קברנו אותם, הרגנו אותם, שברנו אותם, ריסקנו אותם ובסוף גם שמנו גוואקמולי בשביל הטעם ואכלנו אותם, אבל האסטרוס הראו לנו שנסחפנו קצת. אחרי הפתיחה הנוראית של שמונה הפסדים רצופים, הפיצ'ינג התייצב, לאנס ברקמן חזר ואיתו הריצות וכרגע האסטרוס, למרות ההפסד הביתי הלילה, עם שמונה ניצחונות, בדיוק כמו הדוג'רס והברייבס.

החזרה של ברקמן הוסיפה לאסטרוס את הכוח ההתקפי שהם כל כך נזקקו לו בשבועיים הראשונים. ברקמן "הפומה" הכניס ארבעה רצים הביתה, שלח כדור אחד ליציעים של ה"מינט מייד פארק" ועוד כדור אחד לראש של מגיש הפייראטס כריס ג'אקובאוסקס, שעלה לראשונה לגבעה העונה. עוצמת הפגיעה הייתה כל כך חזקה, שהכדור ניתז מהראש של ג'אקובאוסקס אל מעבר הראש של התופס.

אגב, לג'אקובאוסקס היה רק זעזוע מוח והוא כבר חזר להסתובב עם הקבוצה. יוסטון כבר יצאה בעבר מפתיחה רעה, כשב-1983 האסטרוס הפסידו את תשעת המשחקים הראשונים, אבל עדיין סיימו את העונה עם מאזן חיובי. ככה ששוב נסחפנו, והאסטרוס הזכירו לנו עד כמה ארוכה ודינמית עונת הבייסבול ושלא צריך להתרגש משבוע לא טוב של קבוצה. או שכן צריך להתרגש, הרי בשביל זה אנחנו פה.

דאבל: ג'ייסון וריטק

היכולת של וריטק מתחילת השנה גורמת לפלאשבקים מ-2003, אז חבט ל-25 הומרים. כמובן, בבוסטון לא מצפים מוריטק לחבוט ככה השנה ובגלל זה הביאו בשנה שעברה את ויקטור מרטינז. אבל מרטינז מתקשה לעצור את גניבות הבסיס, ויכולת החבטה הנהדרת של וריטק גרמה לפרנקונה לתת לתופס המנוסה יותר זמן משחק מזה שתכננו.

בעיות גניבת הבסיס של הרד סוקס בלטו בסדרה מול הריינג'רס, שם גנבה טקסס 15 בסיסים. למרטינז יש בעיה בראיית השדה ובדיוק הזריקה לבסיס, דבר שיוצר כאב ראש לראשי בוסטון. תיאו אפשטיין לא החליט לחכות וכבר החתים תופס קובני בן 22, אדלברטו איברה, והחלו גם שמועות טרייד עם אוקלנד על קורט סוזוקי.

בינתיים, מנסים בבוסטון לעבוד עם מרטינז על הבעיות שלו, כשג'ייסון וריטק עולה לשחק בכל כמה ימים. וריטק הפציץ כבר לארבעה הומרים והכניס שמונה רצים. לא קל לשחקן שהיה רגיל במשך 11 שנים לפתוח, לשבת על הספסל אבל לוריטק זה לא מפריע. הוא עולה לשחק עם אותו חיוך ורצון לנצח. ספורטאי למופת.

טריפל: ליבאן הרננדז

מה עוד נגיד על הפיצ'ר המבוגר הזה? בדיוק כשחשבנו שלא נראה אותו משחק יותר במייג'ור ליג אחרי העונה הכושלת עם המטס, הרננדז נותן פתיחת עונה מהסרטים, עם ERA של 0.87 בארבעה משחקים.

על הרננדז, שכבר זכה בתארים (וורלד סירייס ו-MVP עם פלורידה), לא בנו בוושינגטון. הנשיונאלס, שממתינים לסטיבן שטרסבורג, ניסו לרכוב על הניסיון של ג'ייסון מארקי, שנפצע אם לא היה די ביכולתו הבינונית. הרננדז העניק לוושינגטון שלושה ניצחונות והרבה פוש מנטאלי בחשיבה שהשנה היא השנה שלהם (כלומר, סופסוף עונה חיובית).

האחוזים הנהדרים של הרננדז הם גם עבודה טובה בהגנה המשתפרת של הנאטס, דבר שנרשם לזכותו של המאמן ג'ים ריגלמן. ריגלמן שינה כמה דברים בדי.סי אחרי הרבה עונות מאכזבות. גורם במועדון אמר השבוע שאחד הדברים שהכניס ריגלמן הוא שכל הפסד הם לוקחים אישית, דבר שהיה מתקבל די בהבנה בשנים קודמות.

לאוהדי הנאטס כבר יש חלומות על יכולת כזו של הרננדז, שתלווה בהופעה של שטרסבורג ביום שאחרי, מה שנותן סיכוי גדול לשני ניצחונות רצופים. לא משהו טריוויאלי בבירה.

הומראן: ג'ונתן סאנצ'ז

עכשיו חידון קצר. אם היו שואלים אתכם איזה שחקן של סן פרסיסקו ג'איינטס מוביל את הקבוצה בסטרייקאאוטים, הייתם אומרים טים לינסקאם או מאט קיין. גם בארי זיטו היה בא בחשבון. אבל הפתעה, בראש הרשימה מופיע ג'ונתן סאנצז'.

המגיש השמאלי בן ה-27, ממשיך את לממש את הכישרון הענק שלו, לאחר שכבר בשנה שעברה ראינו אותו מגיש לנו-היטר. הוא היה רחוק טעות אחת ממשחק מושלם. מאז תחילת השנה, סאנצז' חם עם 33 סטרייקאוטים, אחד יותר מלינסקאם.

ביום שני עלה סאנצ'ז להגיש מול הפיליז ורוי האלאדיי האימתני. סאנצ'ז הראה המון ביטחון ולאורך חמישה אינינגים רשם ריצה אחת ושישה סטרייקאאוטים בדרך לניצחון. ארבע ריצות פחות מהאלאדיי, שסגר בשבעה חמישה סטרייקאאוטים וחמש ריצות. הג'איינטס ניצחו באותו משחק והם נראו בדרך הנכונה. הפאדרס מובילים כרגע את בית המערב, אבל קשה לראות איך הם מצליחים להמשיך את היכולת הנהדרת שלהם כל העונה, ויחד עם הבעיות של הדודג'רס בהגשה, על הנייר יש לג'איינטס סיכוי לא רע להגיע לאוקטובר. ההגשה סבבה, השאלה היא מה תעשה ההתקפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

השקית החומה: חאווייר ואסקז

חאווי ואסקז רושם את הקדנציה השנייה שלו בפסים, וזה מתחיל להזכיר לנו את הקודמת, כשבארבעה משחקים הוא רשם ניצחון אחד וERA- שערורייתי של 9.00. השבוע התראיין מגיש העבר בעל הפה הגדול קורט שילינג ונשאל בנושא ואסקז. שילינג טען שהשנה הזאת של ואסקז לא תהיה שונה מהעונה האחרונה שלו במדי היאנקיז. שילינג הוסיף שואסקז הצליח במדי מונטריאול ואטלנטה רק בגלל שקל יותר להגיש בנשיונל ליג.

האם שילינג צודק לגבי הנשיונל ליג? זה נושא לדיון אחר, אבל הוא לא טועה לגבי הבעיה שיש לואסקז. ואסקז טוען שהוא לא מתרגש ומדובר בסך הכל בארבעת המשחקים הראשונים. כנראה שהוא חושב שהוא עדיין מגיש בנשיונל ליג, שם יש סבלנות, אבל אצל מועדון כמו היאנקיז רוצים תוצאות ומיד. כדאי לו להתעורר, כי אנחנו כבר שומעים את הנקישות של ג'ובה צ'מברליין בדלת.

המספר הנוסף

השבוע, שני נתונים מעניינים. הראשון שייך לצ'רלי מורטון מפיטסבורג פייראטס, שהצטרף לרשימה הלא כל כך מכובדת של ה-ERA הכי גבוה בחודש אפריל. מורטון רשם ארבע הופעות בחודש זה, וסגר ERA של 16.20. הוא כרגע במקום השני בכל הזמנים של הקטגוריה השלילית הזאת. אגב, ג'ף וויבר מוביל את הרשימה עם ERA של 18.23 ב-2007.

הנתון השני שייך לרד-סוקס, שניצחו גם הלילה את הבלו-ג'ייז בהפרש של נקודה, ובכך רשמו ניצחון שישי ברציפות בהפרש בודד. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה ב-1943.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully