וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלנד תשחרר את ג'מארקוס ראסל?

28.4.2010 / 0:34

ESPN מדווחת כי הקוורטרבק המושמץ עשוי בקרוב למצוא דרכו החוצה. ווסטברוק עבר בדיקות, לא בטוח לגבי סט. לואיס

רק לפני שלוש שנים נבחר ג'מארקוס ראסל בשאון גדול על ידי אוקלנד ריידרס, בבחירה מספר 1 בדראפט ה-NFL. על פי ESPN, ייתכן מאוד שראסל, אולי הבאסט הגדול ביותר בעשור האחרון, יעשה את דרכו החוצה מהחור השחור. הקוורטרבק מ-LSU אכזב מאוד בשלוש שנותיו ב-NFL, לא ממש הראה רצון כביר להצליח ורשם מספרים גרועים במיוחד. בכל מקרה, גם אם ראסל לא ישוחרר לבסוף, ג'ייסון קמפבל, שהגיע לאחרונה בטרייד מוושינגטון, צפוי לפתוח.

בריאן ווסטברוק עבר בהצלחה בדיקות רפואיות בסט. לואיס, אולם טרם הודיע על הצטרפות לראמס. ווסטברוק עדיין שוקל מספר הצעות, ולדברי סוכנו בילי דיווייני, "נחזור הביתה ונחשוב בשקט על ההמשך. נעשה את זה צעד אחר צעד".

בעקבות שחרורו של אדליוס תומאס מניו אינגלנד, עשוי הליינבקר הוותיק להתאחד מחדש עם רקס ריאן, המאמן הראשי של ניו יורק ג'טס ובעבר מתאם ההגנה של תומאס בבולטימור. למרות שהסילונים מוצפים בליינבקרים חיצוניים, היכרותו של תומאס עם השיטה של ריאן עשויה לעזור לשני הצדדים להחליט על שידוך.

אריזונה החתימה את הגארד אלן פנקה, ששוחרר מהג'טס בתחילת השבוע. הוא חתם על חוזה לעונה אחת בסך 2.5 מיליון דולר, שיקוזזו מהסכום שאותו חייבים לו בניו יורק, 5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully