וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: הפסד מפתיע לפדרר בסיבוב השני

27.4.2010 / 19:53

המדורג מס' 1 הפסיד לגולביס הלטבי 2:6, 6:1, 7:5 והודח. דודי סלע עלה לסיבוב השני ברודוס עם ניצחון על יאקופוביץ' היווני

רוג'ר פדרר כבר איבד משחק או שניים העונה, אבל הערב (שלישי) הוא רשם הפסד נוסף, מפתיע במיוחד, ללטבי ארנסט גולביס, המדורג 40 בעולם, בסיבוב השני של טורניר רומא (פרסים בסך 2.75 מיליון יורו). השוויצרי, שזהו הטורניר החמישי שלו העונה, קיווה לפתיחה טובה יותר של עונת החימר, אבל הראה שהמעידה שלו מטורניר מיאמי לפני כחודש, אז הודח בשמינית הגמר, לא הייתה מקרית.

פדרר דווקא פתח נהדר, שבר בקלות בפתיחה וניצח בקלות את המערכה הראשונה 2:6, אבל אז התעורר גולביס, ניצל אחוזי הגשה גבוהים, שבר פעמיים את פדרר והימם עם ניצחון 1:6. המערכה השלישית היתה צמודה לכל אורכה, אך אז הגיעה שבירה של הלטבי במצב 5:5, והעלתה את המדורג 40 בעולם ליתרון. פדרר עוד הצליח להציל שתי נקודות משחק, אבל טעות בלתי מחוייבת, כמו רבות אחרות במשחק, איפשרה לגולביס להחזיק מעמד ולזכות בניצחון יוקרתי על המדורג מספר 1 בעולם, בדרך אל שמינית הגמר.

"אי אפשר לעשות עונה שלמה ב-100 אחוזים", אמר פדרר לאחר ההפסד. "לפעמים כשאתה מנצח זה נראה קל מדי. כשאתה מפסיד אתה מבין כמה זה קשה לשלוט בסבב, אז אני לא אקח קשה את ההפסד הזה". השוויצרי אף התייחס לשאלה האם המעבר לטורינירי החימר גורם לו לאי שקט: "אני לא מודאג. זה תמיד ככה כשאתה עובר למשטח חדש, ומפסיד. הרולאן גרוס נמצא בחלק האחורי של הראש שלי, וכך גם לנצח שלושה, ארבעה או חמישה משחקים רצופים".

להבדיל מפדרר, המדורג 2 בטורניר, נובאק דג'וקוביץ' עלה בקלילות לסיבוב הבא אחרי שהביס את ג'רמי שארדי הצרפתי 1:6, 1:6. גם אנדי מארי, המדורג 5 בעולם, זכה לחיים קלים נגד אנדראס ספי בסיבוב השני וניצח אותו 2:6, 4:6, שהשלים ניצחון רביעי מחמשת המפגשים של הסקוטי עם האיטלקי עד היום.

לייטון יואיט האוסטרלי העפיל לסיבוב השני לאחר שהדיח את מיכאל יוז'ני עם ניצחון 4:6, 6:4, 3:6. ויקטור האנסקו שלח את חואן מונאקו הארגנטינאי הביתה אחרי ניצחון 6:7, 4:6 והעפיל על חשבונו לסיבוב השלישי בטורניר.

סלע דוהר לסיבוב השני ברודוס

הטניסאי הישראלי, דודי סלע, פתח היום ברגל ימין את הופעתו בטורניר הצ'לנג'ר ברודוס (על סך פרסים של 30 אלף יורו). סלע (67 בעולם), שנעצר בשבוע שעבר בחצי הגמר באתונה, גבר בסיבוב הראשון על אלכסנדרוס יאקופוביץ' היווני (499 בעולם) 4:6, 3:6. בסיבוב הבא יתמודד סלע נגד רמון סלוייטר ההולנדי (182 בעולם).

טניסאי ישראלי נוסף ששיחק מאוחר יותר בסיבוב הראשון הוא הראל לוי (122 בעולם), שהתמודד נגד אנדריי מרטין הסלובקי (297 בעולם) שעלה מהמוקדמות, והפסיד לו 5:7, 6:3, 6:0. כזכור, לוי ויוני ארליך הפסידו אתמול כבר בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully