וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נגד הפועל ת"א. כעת, יותר מאי פעם

דור בלך

27.4.2010 / 12:32

הקבוצה מהבירה תנסה לקלקל לאדומים זכיה באליפות, שכן אם זו תחגוג דאבל, הירושלמים יאבדו את הכרטיס לליגה האירופית

לאחר שנאלצו להפוך לאוהדי הפועל תל אביב, לפחות בגביע המדינה, כדי שהמקום הרביעי יוביל אף הוא להשתתפות בליגה האירופאית, בבית"ר ירושלים הבינו הבוקר (שלישי) כי זכייה של האדומים בגביע לא תעניק להם את הכרטיס לאירופה אם יסיימו במקום הרביעי והאדומים מתל אביב יניפו גם את צלחת האליפות. על פי תקנון ההתאחדות, במידה והפועל תל אביב הייתה זוכה בגביע המדינה ובמקום השני, הכרטיס שלה לליגה האירופאית היה מגיע מהגביע, והכרטיס אותו השיגה ממיקומה בליגה היה יורד מקום אחד מטה, מה שהיה מוביל גם את המקום הרביעי לליגה האירופאית. אלא שבמידה והפועל תזכה באליפות ותשתתף בליגת האלופות, הפיינליסטית השניה - בני יהודה או אשדוד - היא זו שתקבל את הכרטיס לליגה האירופאית, בין אם תזכה בגביע ובין אם לא.

המצב החדש הפך את המשחק במחזור האחרון בטדי לקריטי אפילו יותר לצהובים, שמעבר לרצון לנקום בהפועל תל אביב על האליפות שהרסה להם בימק"א לפני כ-30 שנה ולהרוס ליריבה השנואה, הפך המשחק לכזה שניצחון בו לא רק עשוי למנוע אליפות מהאדומים, אלא גם להוביל את הקבוצה מהבירה לאירופה, כל זאת במידה ואכן תקבל את האישור הנדרש. כזכור, לבית"ר ניתנה ארכה עד ה-13.5 להגיש ערבויות בנקאיות לחוזים לעונה הבאה, בגובה של כ-15 מיליון שקלים, ובמועדון סקפטים באשר להאם יצליחו לעמוד במשימה.

פאולו דה לה האסה, שהחמיץ את החודש וחצי האחרון עקב פציעה, התאמן היום לראשונה עם כדור ועשוי להיות כשיר למשחק מול בני יהודה בשבת, אם כי נראה כי יאלץ לנוח גם השבוע ויוכל לעזור לבית"ר רק מול מכבי חיפה בשבוע הבא. מנגד, שמעון גרשון סובל מכאבים באצבעות רגלו ולא הצליח להתאמן. הבלם יעבור צילום כדי לשלול אפשרות של שבר ויזכה למנוחה, כשרק לקראת סוף השבוע יתברר אם יוכל לשחק בשבת.

טוטו תמוז, שספג כרטיס אדום לאחר שהוריד חולצה במסגרת חגיגת שער הניצחון שלו בתוספת הזמן יעמוד כצפוי לדין משמעתי, כמו גם אבי ריקן שספג צהוב על דיבורים עם השופט ויחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה עקב כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully