וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "בעייתי לקחת מקבוצה נקודות עליהן עבדה במגרש"

27.4.2010 / 11:23

מנג'ר פורטסמות הגיע לאימון הפועל פ"ת, ביקר את שיטת הקיזוז אך הבהיר: "אבי לוזון עושה עבודה נהדרת בתנאים לא נוחים"

מאמן הנבחרת לשעבר ופורטסמות' האנגלית, אברהם גרנט, ייעץ להפועל פתח תקוה במאבקי ההשארות שלה בליגה. אתמול (שני) שוחח אלי מחפוד עם גרנט וביקש ממנו סיוע וייעוץ. גרנט שהחל את קריית האימון שלו באורווה נענה לבקשה והיום הגיע לאימון הקבוצה בכדי לשוחח עם השחקנים. "אני לא ישן בלילה, חשוב לי שהקבוצה תישאר בליגה", אמר מחפוד עוד לפני האימון. "חשוב לנו מאוד שהקהל יתמוך בנו. אעשה הכל כדי שהקבוצה תישאר בליגה".

"אני גדלתי בהפועל פתח תקוה, שלוש פעמים סיימנו במקום השני. אני לא יודע מה אוכל לתרום למחפוד אבל הוא יכול לתרום לקבוצה. יש כאן חומר טוב", אמר גרנט. המאמן התייחס גם לשיטת הקיזוז עליה אמר: "יש בעיה שלוקחים מקבוצה נקודות שהיא עבדה עליהן במגרש. מצד שני, אני יכול להבין את אבי לוזון. אני גם חושב שהוא עושה עבודה נהדרת בתנאים לא נוחים". גרנט התייחס גם למעמד של פורטסמות כשאמר: "יש חוסר ודאות, אבל עצם ההגעה לגמר היא הישג ענק. צ'לסי טובה יותר מאיתנו, אבל ניצחנו כבר את סנדרלנד ובירמינגהאם".

"כשאימנתי את הפועל פתח תקוה היינו מחכים לגמר הגביע האנגלי, שלושה שבועות לפני היינו במתח כדי לצפות בו. היום אני הולך לגמר שלישי בשנתיים. אחרי הצ'מפיונס ליג, זו הרגשה נהדרת", המשיך גרנט והתייחס לקבוצתו. "יש חוסר וודאות בפורטסמות, היה מאוד קשה לעבור את מה שעברנו העונה, אבל התמודדתי בעבר עם בעיות. כל בוקר הגענו להתאמן ולא ידענו אם יש מועדון. אתה מגיע היום ולא יודע מה יהיה מחר. לדעתי מי שקיבל את ההחלטה להוריד נקודות ירה לעצמו ברגל, אסור שדברים ייקבעו מחוץ למגרש", המשיך גרנט.

על המשחק אתמול, בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, אמר המאמן: “זה היה משחק טוב עם הרבה מתח. הייתה אווירה מדהימה בקריית אליעזר אבל אין לדעת מי תיקח אליפות".

כפי שפורסם בתחילת השבוע, חבר ההנהלה תומר סיני והמנכ"ל אפי צפריר החליטו לחלק משכורות לשחקני הקבוצה שאמרו: "ההפסד האחרון הוכיח שעיכוב בשכר או בונוסים לא משפיעים על ההתנהלות של הקבוצה". בשלב זה מוקפאים כל המשאים ומתנים עם שחקנים, פרט לרודי חדד וג'וניור ויסה, עימם מתנהל המשא ומתן בעצלתיים. הקבוצה תתחיל בהכנות לעונה הבאה אם וכאשר תבטיח את הישארותה.

בהנהלת הקבוצה רתמו רב שיגיע היום לאימון הקבוצה. "בשביל שהברכה תצליח הם צריכים לעשות השתדלות", אמרו בהנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully