וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "יצאתי נער צעיר, וחזרתי מי שאני היום"

איתן נוח

26.4.2010 / 14:28

עמרי כספי נחת בישראל, מסכם את עונתו ההיסטורית ב-NBA וכבר מסתכל קדימה: "רואה את עצמי כשחקן לגיטימי בליגה הזו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי עונה מלאה ראשונה ב-NBA ובתום שנה היסטורית לכדורסל הישראלי, נחת היום (שני) בצהריים עמרי כספי בישראל. הנציג הישראלי הבודד בליגה הטובה בעולם סיים עונה מוצלחת ומפתיעה באיכותה, ועם הנחיתה התייחס בין השאר להשתתפות במשחקי הנבחרת בקיץ הקרוב.

"לצערי לא הצלחתי להקדים את הטיסה כדי להשתתף במפגש של הנבחרת, אני יודע שאריק מאוד רצה", אמר כספי, "אני אפגש עם אריק בימים הקרובים, אבל סקרמנטו רוצה שאני אשחק בליגת הקיץ, לכן אני כנראה אצטרף לנבחרת רק באמצע יולי".

כמו כן התייחס כספי לעונה המפתיעה שהייתה לו ועל החזרה למנוחה בישראל בקיץ: "כמה דקות לפני הנחיתה הסתכלתי החוצה וזו פעם ראשונה שממש התרגשתי לראות את הארץ, אחרי תשעה חודשים שלא הייתי פה. הייתה שנה חלומית, עברתי הרבה דברים, יצאתי מפה נער צעיר ועברתי הרבה דברים כדי לחזור מי שאני היום".

"התחלתי כשחקן 15 בקבוצה במשחק אימון בפורטלנד ועליתי אחרון מכל השחקנים, קלעתי 9 נקודות ומשם התחילה העלייה ברוטציה ובהיררכיה", המשיך כספי. "עשינו השנה 80 טיסות השנה, 40 משחקי חוץ, היתה שנה כיפית וחוויתית. למדתי המון על עצמי, על הכדורסל וכמה שאני אוהב את הכדורסל ועכשיו אני מסתכל קדימה על ההמשך. כל הזמן יש לי מטרות חדשות. בתחילת השנה ששאלתם אותי מה המטרות שלי לא ידעתי כל כך לאן לכוון, היום, אחרי שנה אני עם יותר ניסיון לבנות מטרות לעתיד ולהסתכל על עצמי כשחקן לגיטימי בליגה הזו".

כנשאל על הרגע הגדול שלו מהעונה החולפת אמר: "היו הרבה מאוד חוויות, אבל המשחק מול הניו יורק ניקס בגארדן עם כל הקהילה היהודית, היה משחק שאזכור כל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully