וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבוישה מרינקוביץ' בדרך החוצה ממכבי פ"ת

26.4.2010 / 12:05

המהפך בסגל ממשיך. אחרי יבריץ', טריאנוב ובוסיץ', גם הסרבי צפוי לעזוב. פגישה חיובית עם סוכניו של סנסוני, שיחתום בקרוב

הקשר הסרבי נבוישה מרינקוביץ' צפוי לעזוב בתום העונה את מכבי פתח תקוה, זאת למרות האופציה להארכת החוזה שיש למועדון עליו. מרינקוביץ', 23, כבש העונה שלושה שערים בליגה ושניים בגביע המדינה.

כפי שפורסם מיד לאחר ההדחה מגביע המדינה, בנוסף לחיים מגרלשווילי, אמורים לעזוב גם השוער דרגוסלאב יבריץ' והקשר דן רומן. הקשר המקדוני ונצ'ו טריאנוב והחלוץ הקרואטי טומיסלאב בוסיץ' סירבו להגיע עם ראשי הקבוצה להסדר כספי ולעזוב לפני תום העונה, אלא לקבל את כספם לפי החוזה. השניים התבקשו להישאר עד מוצאי שבת במועדון ולאחר המשחק שינעל את המחזור האחרון של הליגה הם יחזרו לארצם.

בתוך כך, הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני קרוב לסיכום על עונה נוספת. הבוקר נפגשו סוכניו של השחקן, גלעד קצב ועידן כסיף, עם יו"ר המועדון משה זוארץ. סנסוני עצמו אישר כי הוא רוצה להמשיך בקבוצה ופתח תקוה תעביר לו הצעה כספית במהלך השבוע. גם מגרלשווילי, שיהיה שחקן חופשי בתום העונה, מיוצג על ידי סוכניו של סנסוני, אך הוא יסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה ויחפש קבוצה אחרת.

בפתח תקוה החליטו להציע למגן השמאלי קובי גנון חוזה לעונה נוספת, במטרה שזה יסיים את הקריירה במועדון. גנון, בקרוב בן 34, יעדיף לקבל חוזה לשנתיים. לאחר הפרישה הוא צפוי להמשיך במועדון בתפקיד מקצועי.

הבלם מוראד מגמאדוב הודיע להנהלת הקבוצה כי עד סוף השבוע יקבל החלטה בנוגע להמשך דרכו במועדון. כפי שפורסם ביום שישי, השחקן מעוניין לשמוע קודם מראשי הקבוצה מהו הסגל העתידי לפני שיחליט האם להמשיך. השחקן הסביר למקורביו: "אני רוצה להמשיך רק אם תהיה קבוצה חזקה". בפתח תקוה מעוניינים לפתוח את העונה עם ארבעה זרים בסך הכל, "אך לא מן הנמנע שהמספר הזה ישתנה בהתאם למצב השוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully