וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם ראשון לקורנפיין עם אחד הנושים של בית"ר

דור בלך

26.4.2010 / 9:01

האור בקצה המנהרה? יוסף טרוים הסכים לוותר על עיקול מניות המועדון, וכעת מחכים לתשובתם של משפחת ויליגר, שני וצ'רנוי

לאחר קרוב לשנה של משא ומתן מול הנושים, הגיע יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין להסכם ראשוני עם אחד מהם - יוסף טריום, שהסכים לוותר על עיקול מניות הקבוצה תמורת כ-400 אלף דולרים. כעת יעביר קורנפיין את הנוסח לשלושת הנושים האחרים - משפחת ויליגר, אורי שני ובלרם צ'רנוי.

אין כל התחייבות כי הם יסכימו ומן הראוי לציין כי טריום נמצא במצב הכי עדין מבחינת החובות, שכן גם ארקדי גאידמק חב לו את הסכום הנמוך מכולם - כשמונה מיליון דולר בלבד. כמו כן, בפברואר הורה בית המשפט העליון כי בינתיים לא חייב גאידמק להעביר לו את הסכום וכי העניין ייפתר בבוררות, מה שעשוי להימשך עוד שנים רבות ובסופן יתכן אף וטרוים לא יקבל סכום גדול בהרבה מ-400 אלף דולרים.

בבית"ר מקווים כי יתר הנושים יסכימו, אך הדבר יחייב את כל מי שייקח את הקבוצה לשלם עליה סכום של כ-1.6 מיליון דולר. הדבר עדיין לא מבטיח כי לבית"ר תאושר ההשתתפות באירופה שכן העיקולים עדיין לא הוסרו והקבוצה עדיין לא הצליחה להעמיד ערבויות בסך 15 מיליון שקלים לתקציבה לעונה הבאה. כזכור, הקבוצה צריכה להגיש עד ה-13 במאי את הערבויות.

בתוך כך, הגיע בלם הקבוצה אריק בנאדו לעסקת טיעון עם המשטרה לפיה יישלל רשיונו לתקופה של שנה והוא ירצה 100 שעות עבודות שירות. כזכור, בנאדו נתפס בשבוע שעבר כשהוא נוהג ללא רשיון ובמהירות מופרזת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully