וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: מכות בין גל כהן לאדו באימון

25.4.2010 / 18:32

העניינים בהפועל פתח תקוה מתחממים: חילופי האשמות בין הבלם לקפטן עברו לקטטה. שחקן: "אסוס ואדו חייבים להירגע"

העניינים בהפועל פתח תקוה לא נרגעים. אחרי ההפסד אתמול לאחי נצרת והלחץ שנוצר בחלק התחתון, היום (ראשון) שבה הקבוצה להתאמן בצל אירוע חריג שאירע עוד לפני האימון. שחקנים בקבוצה סיפרו כי צמד הבלמים גל כהן ודן אדו התקוטטו לפני האימון וסיפרו: "אם כמה אנשים מהקבוצה לא תופסים אותם, מישהו עשוי היה לגמור את היום בבית חולים". שחקנים סיפרו כי הריב בין השניים נוצר בעקבות הערות הדדיות. "אדו ואסוס חייבים להירגע", אמר שחקן בקבוצה. "הם לא שולטים בלשון שלהם, כל הזמן מחפשים לריב". השניים האחרונים היו מעורבים בתקריות שונות אתמול. יש לציין כי בתום האירוע לקח המנכ"ל אפי צפריר את אדו לשיחה ודאג כי השניים יתפייסו, זאת במטרה שלא להעלות את הלחץ בקבוצה לפני המשחק מול הפועל רמת גן. עוד לפני כן עודד המנכ"ל אפי צפריר את השחקנים.

למרות התבוסה בנצרת, הנהלת הפועל פתח תקוה החליטה לחלק לשחקני הקבוצה את משכורות חודש מרץ, באיחור של שבוע. כזכור, במועדון החליטו בשבוע שעבר כי עד שלא יושג הניצחון הראשון במסגרת הפלייאוף תוקפא חלוקת המשכורות. ההחלטה התקבלה לאחר שיחה שנערכה אתמול (שבת) בין חברי ההנהלה וגורם בקבוצה אמר על כך: "בזמן כזה אסור ללכת נגד השחקנים".

בקבוצה מוטרדים מאוד מהמצב שנוצר ומההסתבכות בתחתית, והמאמן אלי מחפוד מתכנן זעזוע בהרכב לקראת המשחק הביתי מול הפועל רמת גן. שחקן בקבוצה הוסיף: "אם נפסיד את המשחק הזה, מגיע לנו לרדת ליגה". בקבוצה מקווים שרמת גן תנצח הערב את הפועל חיפה. "תיקו או הפסד יסבך אותנו עוד יותר", הסביר אותו שחקן.

המאמן נפגש אתמול בשעת לילה מאוחרת עם חברי ההנהלה גל חצור ותומר סיני סמוך לביתו של האחרון, ואמר להם: "אין מעשה קסמים. צריכים להיות יחד ולאחד את כולם. אולי נעשה גיבוש, זה יעזור לנו. לפני שלוש שנים אחרי שירדנו ליגה היינו במקום השלישי שלושה מחזורים לסיום וניצחנו את כל המשחקים. בזכות הגיבוש עלינו ליגה". אחת האפשרויות שעלתה היא להחזיר את הקואוצ'ר ששכר המועדון בתחילת העונה לפעילות.

היום (ראשון) הוחלט במועדון לגבי המשך דרכו של ראובן עובד בקבוצה. לאחר התייעצות בין חברי ההנהלה, הצוות המקצועי ופרקליט המועדון עו"ד שי אליאס, הוחלט כי עובד לא ישוחרר מהקבוצה לאלתר, ולא יושעה מפעילות, אלא ימשיך להתאמן אך יחד עם זאת לא ישחק במשחקים שנותרו עד סיום העונה. יש לציין, כי בהחלטה זאת מעורב גם שיקול מקצועי, משום שבפתח תקווה לא מרוצים מיכולתו של השחקן ובכל מקרה הוא לא היה אמור להשתתף בשמחקיה עד תום העונה. גורם בהנהלה אמר: "עובד ימשיך איתנו עד סוף העונה, ויקבל משכורת, אך הוא לא ישחק".

החלוץ אלי ביטון, עימו יש הסכם לעונה הזאת ואופציה לעונה הבאה, יעזוב כנראה בתום העונה לאור האכזבה מיכולתו. "תינתן לו הזדמנות להוכיח מה הוא שווה, עד עכשיו הוא וראובן עובד לא תרמו הרבה", נאמר על השניים. גם תומר בן חיים יתבקש למצוא קבוצה אחרת. אלנתן סלמי יבקש לעזוב בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully