וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן ווסטברוק בדרך לסט. לואיס

24.4.2010 / 23:26

הרץ ששוחרר מפילדלפיה יעבור בדיקות וצפוי לחתום בראמס. ג'ייסון קמפבל באוקלנד. טומלין: "ביג בן יקבל את ההשעיה"

האם בריאן ווסטברוק ישחק העונה בסט. לואיס? הרץ האחורי הוותיק ששוחרר מפילדלפיה לפני כחודשיים יגיע למיזורי, שם יערוך בדיקות רפואיות שלאחריהן הוא צפוי להצטרף לקבוצה. בווסטברוק בן ה-30 הייתה מעוניינת גם גרין ביי, אולם בשלב זה נראה שיצטרף לחבורה של סטיב ספאגנולו.

אוקלנד התפכחה לחלוטין מחלום ג'מארקוס ראסל, הבינה שהוא לא קוורטרבק העתיד של המועדון וצירפה את ג'ייסון קמפבל, שמגיע לאחר טרייד עם וושינגטון. הרדסקינס יקבלו תמורתו בחירת סיבוב רביעי בדראפט 2012. "אני שמח עם המהלך", אמר קמפבל, "דיברתי עם אל דייויס, הוא רוצה שאביא את הקבוצה לרמות גבוהות יותר". קמפבל חתם בריידרס לשנה, בנוסף לשנה שנותרה לו בחוזה.

מייק הולמגרן, הנשיא של קליבלנד, התייחס לבחירתו של הקוורטרבק קולט מק'קוי בדראפט. למקורביו אמר הולמגרן כי השחקן לא צפוי לראות מגרש ב-2010, משום שזו תהיה טעות להעלות אותו לפני שהוא מוכן.

למרות דבריו של הקומישינר רוג'ר גודל, לפיהם הוא עשוי להפחית את עונש ההשעיה בן שש המשחקים של בן רות'לסברגר, אמר מאמן פיטסבורג מייק טומלין כי ביג בן צפוי לקבל את ההשעיה, וימסור על כך הצהרה ביום שני. סביר להניח כי מדובר במס שפתיים, וכי רות'לסברגר וטומלין יצפו בכל זאת להפחתת העונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully