וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה הביסה את הפועל עכו 0:4

דור בלך

24.4.2010 / 20:53

השרונים שתי נקודות בלבד מהקו האדום. כנפו, סופר, כהן (עצמי) וביטון כבשו. צמח: "שיחקנו מעולה, צריך להמשיך לנצח"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: דורון שטיין

הפועל רעננה רשמה היום (שבת) את הניצחון החמישי שלה העונה, ואיזה ניצחון. הקבוצה של צביקה צמח הביסה בביתה 0:4 את הפועל עכו, ואחרי שרק לפני כחודש וחצי בקבוצה מהשרון כבר נראה היה שמתחילים לתכנן את העונה הבאה בליגה הלאומית, היום מדורגת הקבוצה רק שתי נקודות מתחת לקו האדום. שתי נקודות בלבד מפרידות בין ארבע האחרונות בליגת העל, והמחזורים שנותרו לנו מבטיחים לחובבי הליגה מתח ועניין.

עכו הגיעה למשחק אופטימית אחרי ניצחון חוץ על הפועל פתח תקוה בשבוע שעבר וירון הוכנבוים ושחקניו ידעו שניצחון כמעט יבטיח להם עונה נוספת בליגת העל, אלא שרעננה לא התכוונה להיכנע.

אבי כנפו העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-18 אחרי שהשתלט ראשון על הדיפה של דודו גורש לבעיטה של סטיבן כהן, וכעבור 19 דקות לבש את גלימת המבשל, עם כדור חופשי שהגיע לראשו של אבי סופר וזה נגח פנימה. רעננה הוליכה כעת 0:2, אבל סירבה להוריד את הרגל מהדוושה, ובדקה ה-44 זה כבר 0:3, הפעם בזכות שער עצמי של איציק כהן. דודו ביטון חתם בדקה ה-80 את התוצאה אחרי חטיפה מאותו איציק כהן אומלל והוא גם חתם את התוצאה.

רעננה סופרת כבר שלושה שבועות מחזורים ללא הפסד, במהלכם צברה שבע נקודות מתשע אפשריות. בקצב הזה את העונה הבאה היא תתכנן לקראת הופעה בליגת העל.

הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, עומרי עטיה, תמיר פור, אבי כנפו (גיל קופר, 55), סטיבן כהן (כריסטיאנו דוס סנטוס, 83), דודו ביטון (שניר שוקר, 81), ריקארדס בניושיס.

הפועל עכו: דודו גורש, רון בן נחום, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, ליעד אלמליח (שחר סימנטוב 53), בן בנימין, אבי אלפסי (אושרי גיטא, 46), איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין (עומרי אלמקייס, 63), אבודו אוקוצ'ה.

צמח: "זה יכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה"

מאמן הפועל רעננה, צביקה צמח המאושר, אמר בסיום: "נעשה הכל כדי להגיע למבחנים, אנחנו צריכים להמשיך ולנצח. אם ננצח, בטח שנישאר בליגה. שיחקנו היום מעולה, זה יכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה לטובתנו. אני שמח שהצלחנו לעשות את זה אבל חבל שזה לא תלוי רק בנו. לא מעניין אותנו תוצאות של קבוצות אחרות כי אנחנו מאמינים שאם ננצח כל משחק נשאר בליגה".

שאול סמדג'ה הוסיף: "ידעתי שננצח, ובגדול. בלי לפגוע במאמנים הקודמים שלנו, שאת שניהם אני מעריך מאוד וחושב שהם מאמנים מעולים, החיבור של צביקה לשחקנים הוא יוצא מן הכלל, הוא יודע מה להגיד לנו ומוציא מאיתנו יותר מהכל. בשבוע הבא מול הפועל חיפה בקרית אליעזר יהיה קשה מאוד, כל אחד שם צריך לקבל כנפיים כי הם מהירים כמו מטוסים".

מנגד, ירון הוכנבוים היה מאוכזב בתוצאה, אך הוא עדיין מאמין בקבוצתו: "עדיין מוקדם מדי לנתח מה קרה במשחק הזה, אבל נעשה את זה, וכבר מיום שני נתחיל להתכונן למשחק הבא. לא התפרקנו, אבל היינו על הפנים ועשינו המון טעויות. זה מוזר, כי בשבוע שעבר נתנו את המשחק הכי טוב שלנו אי פעם. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו ואני מאמין שנישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully