וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה בחרה את ג'ימי קלאוסן

24.4.2010 / 18:27

הקוורטרבק נבחר בסיבוב השני על ידי הפנת'רס. וולטר ג'ונס פורש מפוטבול ומסיאטל, שצירפה את לנדייל וייט ולאון וושינגטון

לאחר לילה סוער של בחירות הסיבוב הראשון, המשיך הלילה (בין שישי לשבת) דראפט ה-NFL, כשהשאלה המרכזית הייתה היכן ייבחר ג'ימי קלאוסן, הקוורטרבק של נוטר דאם. ההערכות המוקדמות היו שקלאוסן יילך במעלה הסיבוב הראשון, אבל לאחר שבפאלו ויתרה עליו, הוא החל להידרדר. כל זאת, עד שבאה קרוליינה.

הפנת'רס בחרו את קלאוסן בסיבוב השני (מקום 48 בסך הכל), ועשו סוף לצניחה החופשית ולסטייה הגדולה מהתחזיות. קלאוסן יגיע כמחליפו של מאט מור, שירש השנה את משרת הקוורטרבק הפותח, לאחר שג'ייק דלהום הועבר לקליבלנד.

קוורטרבק אחר בעל פרופיל גבוה לפני הדראפט הוא קולט מק'קוי מטקסס. מק'קוי נאלץ לחכות עד הבחירה ה-85, שם נלקח על ידי קליבלנד. הבראונס, כזכור, עשו לאחרונה טרייד עם דנבר, במסגרתו שלחו את בחירת הסיבוב הראשון מ-2007, בריידי קווין, לברונקוס, ולפיכך נותרו ללא קוורטרבק עתידי.

וולטר ג'ונס, אחד התאקלים ההתקפיים הגדולים בליגה בשנים האחרונות, צפוי להודיע על פרישה. ג'ונס בן ה-36 תכנן מלכתחילה לפרוש מקבוצתו, סיאטל סיהוקס, ולדברי המאמן פיט קרול, זו הייתה הסיבה שהקבוצה בחרה את ראסל אוקונג שימלא את מקומו. לג'ונס ותק של 13 עונות בליגה, את כולן בילה בסיאטל.

הסיהוקס לא שוקטים על השמרים, וצירפו את לנדייל וייט, הרץ האחורי המחליף של טנסי. וייט חוזר לשחק תחת קרול, שאימן אותו בדרום קליפורניה. גם לאון וושינגטון, עד לעונה האחרונה בג'טס, עבר לסיהוקס. לפני יום שישי דובר על טרייד של טנסי עם וושינגטון כדי להחזיר את אלברט היינסוורת', טרייד שהוכחש על ידי שני הצדדים ולא יצא לפועל.

ובשולי הדראפט, התפנה הקומישינר רוג'ר גודל להודיע כי עונש ההרחקה של בן רות'לסברגר משישה משחקים עשוי להשתנות. "יש גמישות מסוימת", אמר גודל, "אבל אנחנו צריכים בראש ובראשונה לדאוג ששחקנים בליגה יעמדו בסטנדרטים הגבוהים שהיא מציבה".

עדכון ראשון: 24.4.10, 2:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully