וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה-הפועל עכו: סטיבן כהן יקבל את החופש ליצור

צביקה צמח יתפקד את הקשר כשחקן חופשי במשחק נגד הפועל עכו (שבת, 19:00). הוכנבוים לשחקנים: "זה הם או אנחנו"

לאחר התיקו מול הפועל רמת גן בשבוע שעבר (0:0), בהפועל רעננה יודעים כי פחות מניצחון במשחק העונה מול הפועל עכו (שבת, 19:00) וההישרדות בליגה תהפוך לקשה מתמיד. מאמן נועלת הטבלה צביקה צמח, שהסביר לשחקניו כי הם מוכרחים להאמין בעצמם ולתת מעל ל-100 אחוזים כדי להגיע לפחות למבחנים, מבין כי הקלף הכי חשוב שלו הוא סטיבן כהן, ולכן גם לקח אותו לשיחה אישית לאחר האימון המסכם.

המאמן ביקש מהקשר הצרפתי להתעלם מכל מה שמסביב ולחזור ולהציג את יכולתו הטובה מהסיבוב הראשון. בנוסף, אמר לו צמח שהוא יתפקד אותו במשחק כשחקן חופשי שיוכל לעשות ככל העולה על רוחו בהתקפה, במטרה שיתן ליצרתיות ולכישרון שלו ביטוי ויתרגם אותם לשערים ובישולים. כשכהן יתרכז בעיקר בהתקפה, צמח לא מתעלם מההגנה ויעבה אותה עם בלם נוסף, כשאירמנטס זלמיקאס יפתח במקום גיל קופר. פרט לכך ימשיך צמח באותו הרכב שסיים בתיקו מול הפועל רמת גן בשבוע שעבר.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, עומרי עטיה, תמיר פור, אבי כנפו, סטיבן כהן, דודו ביטון, ריקארדס בניושיס.

הרב יעזור לעכו להשיג ניצחון שני ברציפות?

אחרי הניצחון המפתיע בשבוע שעבר על הפועל פתח תקוה בחוץ, הפועל עכו מגיעה למשחק התחתית המסקרן באווירה מצוינת והמון ביטחון. בעכו רוצים לראות את השחקנים מציגים את היכולת הטובה מהשבועות האחרונים ומקווים להשיג ניצחון שני ברציפות בפעם הראשונה העונה.

עוד לפני האימון, ערכה הקבוצה אסיפת שחקנים ארוכה: "כל משחק הוא על שש נקודות", אמר המאמן ירון הוכנבוים לשחקנים. "כל משחק זה מאבק הישרדות וזה הם או אנחנו". אחרי המאמן תפס את הבמה רב שהביא היו"ר ציון ויצמן. בסיום דברי הרב אמר ויצמן: "אנחנו צריכים להסתכל רק המשחק הקרוב ולנצח אותו".

בצד המקצועי לא מתכנן הוכנבוים שינויים בהרכב שניצח באורווה 1:2 בשבת שעברה. נראה כי אבי אלפסי ימשיך במקומו של שחר סינטוב, שלא תורגל בהרכב באימון המסכם.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, ליעד אלמליח, בן בנימין, אבי אלפסי, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אבודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully