וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לוורוצ'ינה: "אתה רואה? ככה עושים זאת"

מאמן הפועל ת"א המשיך להביע אכזבה מהקרואטי. לאלה, עם זריקה, יועדף על פניו. בונדר וקנדה עדיין נלחמים על מקום בהרכב

עוד שלושה ימים זה יקרה. משחק העונה הגורלי שיוכל לקבוע את זהות האלופה ייערך באצטדיון בקרית אליעזר (שני, 19:00). היום (שישי) המשיכה הפועל תל אביב בהכנותיה לקראת המשחק נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-32 בליגה. למרות שעל פני השטח מנסים באימוני הקבוצה לא לדבר על המשחק, נראה כי מחוץ למגרש אין דבר יותר שמעסיק אותם מהעימות הקרוב מול חיפה.

באימון עצמו, חזר מאמן האדומים אלי גוטמן על הדברים מאתמול כשתרגל את הגנת הקבוצה מול ההתקפה. על פי מה המסתמן נראה שמהראן לאלה יקבל זריקה לפני המשחק ויפתח בהרכב, זאת בעקבות היכולת הגבוהה שהפגין לאלה באימונים האחרונים וההופעות הרדודות של בויאן ורוצ'ינה, שעדיין לא מצליח לרצות את גוטמן.

אנקדוטה נוספת המעידה על האכזבה של גוטמן מוורוצ'ינה היה אפשר לקבל אמש באימון הקבוצה. באחד המהלכים החמיץ החלוץ הקרואטי שער ודאי, בעוד שדקה לאחר מכן כבש ויקטור מרעי שער ממצב זהה, וגוטמן, שהתרגז על הקרואטי, פנה אליו ואמר לו: "אתה רואה? ככה עושים את זה".

עוד לגבי ההרכב, נדמה כי לאחר שהחליט שערן זהבי יפתח כקשר האחורי ודניאל דה רידר באגף, ההתלבטות היחידה שעומדת בפני גוטמן היא בעניין האיש שיאייש את עמדת המגן הימני. במהלך העונה, כשגוטמן היה צריך הגנה חזקה העדיף המאמן את דני בונדר, אך היום במהלך האימון שוב החליף המאמן את גופיית ההרכב בין השניים, ולכן עדיין לא ניתן לדעת בוודאות עם מי יעדיף לעלות בהרכב בקרית אליעזר.

המגן השמאלי דדי בן דיין, המתאושש מפציעתו, ערך היום אימון לבד ונראה כי לאחר המנוחה שקיבל הוא אמור לחזור כבר מחר לאימונים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully