וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - הפועל פ"ת: "אנחנו יכולים להישאר בליגה"

מאמן המארחת, ג'ון גרגורי, אופטימי לפני מפגש התחתית הלוהט עם המלאבסים, שיחזירו את גיא צרפתי להרכב (שבת, 19:00)

לאחר התיקו ההרואי מול הפועל חיפה והיכולת הטובה שהפגינו, באחי נצרת מאמינים כי יוכלו לנצח את הפועל פתח תקוה (שבת, 19:00) ולעלות אל מעל הקו האדום על חשבון מאמנם לשעבר, אלי מחפוד. ג'ון גרגורי ששיבח את שחקניו על המשחק מול הפועל חיפה ותלה את האשמה בתיקו בשיפוט הלא ראוי לטענתו, ביקש מהם להמשיך במומנטום ובאמונה.

"לפני חודש אף אחד לא האמין אבל ידעתי שאנחנו יכולים לעשות את זה ואמרתי את זה לכולם", הסביר הבריטי. "עכשיו כולם רואים מה אנחנו שווים ואני יותר מבטוח שאנחנו יכולים וצריכים להישאר בליגה".

המאמן צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב לעומת זה שעלה בשבוע שעבר, כשאיסמעיל עמאר שלא פתח עקב הרחקה ישוב להרכב על חשבון מור דהאן. על אף כי קיווה כי בלם הקבוצה יקיר שינה יעמוד לרשותו, יאלץ גרגורי להסתדר בלעדיו גם השבוע, אך הצוות הרפואי של המועדון כבר נתן לשחקן אישור לשחק במחזור הבא מול הפועל עכו.

אחי נצרת מעולם לא הצליחה לנצח את הפועל פתח תקוה בכל שמונת המפגשים שלה. העונה לא הצליחה אחי נצרת לנצח את הפועל פתח תקוה, וגם כשהשתיים נפגשו בלאומית לפני שנתיים הייתה ידה של הפועל פתח תקוה על העליונה עם שני נצחונות ותוצאת תיקו אחת, שזו גם הייתה הנקודה האחרונה של נצרת מול הפועל פתח תקוה בפברואר 2008, והשנייה אי פעם, כשהראשונה הייתה אי שם בפברואר 2004.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עמאר, אנדרסון ווסט, מרק גורמן, מג'ד יונס, מוחמד עומרייה, שלומי חנוכה, גיא דיין, יניב לוזון, לוהאב כיאל, תומר חמד.

"אין זמן למשחקים, צריכים לקחת נקודות ולהישאר בליגה"

אחרי שלושה משחקים שבהם לא קיבל את חולצת ההרכב הראשון, הקשר גיא צרפתי יחזור ל-11 של הפועל פתח תקוה, כך לפחות עולה מהאימון המסכם שקיימה הקבוצה לקראת המשחק מול אחי נצרת (שבת, 19:00). במועדון אמרו עליו: "דווקא בזמנים האלה צריך שחקן כמו צרפתי. הוא יקרין מהניסיון שלו. עכשיו אין זמן למשחקים, צריכים לקחת נקודות ולהישאר בליגה". אלנתן סלמי לא כשיר במאה אחוז למשחק ולכן נראה שאלי מחפוד יעדיף לפתוח עם עוסמן בשירו, למרות האכזבה ממנו.

חבר ההנהלה דני לוי הגיע לאימון היום ואמר לשחקנים: "העונה הגעתי להפועל פתח תקוה בשביל להשאיר את הקבוצה בליגה. אני מבקש, נצחו בשבילי את המשחק". המשחק בשבת הופך להיות קריטי עבור המועדון משום שהפסד יסבך את הקבוצה בתחתית, למרות שהיא עדיין לא תרד מתחת לקו האדום בגלל הפרש שערים. ניצחון, לעומת זאת, יפתח פער של שש נקודות מאחי נצרת שלושה מחזורים לסיום והקבוצה לא תרד בסוף העונה לליגת המשנה ותתרחק גם ממשחקי המבחן, משום שכבר עתה ברור שהפועל רמת גן או הפועל חיפה יאבדו נקודות לאחר המפגש בניהן.

הבעלים גל חצור הבטיח לשחקנים מענק של 2,000 שקל לכל אחד, במקרה שינצחו במשחק. בקבוצה אמרו: "כשהמשכורות התעכבו הם עשו פרצוף, אולי היה צריך להמריץ אותם". כזכור, משכורות השחקנים עוכבו עד שישיגו ניצחון ראשון בפליאוף.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, דן אדו, גל כהן, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, עידן סרור, שגיב כהן, גיא צרפתי; עוסמן באשירו (אלנתן סלמי), איברהים בסיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully