וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - הפועל ב"ש: טל חן ולירן כהן לשלוש שנים

סכנין ממשיכה בהכנות לשנה הבאה. ערפאת וצ'טקוביץ' ישוחררו. בבאר שבע מעריכים: ברקת תודיע על הישארותה במועדון

לאחר שמהאמן מרקו בלבול חתם אמש (חמישי) על הארכת חוזהו בשנה בבני סכנין עם אופציה לעוד שנה, חתמו הבוקר (שישי) בקבוצה טל חן ולירן כהן על חוזה לשלוש שנים. כבר לאחר החתימה של בלבול אמש היה צפוי שהשניים יישארו בקבוצה כיוון שהמאמן מאוד מעוניין לראות אותם גם בשנה הבאה.

הבאים אחרי חן וכהן שאמורים לחתום גם הם על חוזה הם חיים בנון וחאמד גנאים, אליהם עשוי להצטרף יניב לוזון, שישוב מהשאלה למכבי אחי נצרת בתום העונה. בלבול מעוניין במספר שחקנים ישראליים נוספים, שיהוו בעצם את השלד של סכנין בשנים הבאות. בסכנין, המשחקת בפלייאוף האמצעי ותסיים את העונה שלה כבר בעוד שבועיים, החלו כבר למעשה בהכנות רציניות לקראת העונה הבאה. במועדון מהגליל ינסו להחתים את מירב השחקנים על חוזים בטרם תסתיים העונה הנוכחית.

מי שלא ימשיכו בקבוצה הם צמד הזרים ג'קו ערפאת וג'ורג'ייה צ'טקוביץ', שיקבלו הודעה על סיום ההתקשרות בינם לבין המועדון בתום העונה. בלבול יחפש במקומם חלוץ זר אחר, יחד עם עוד שחקני חיזוק ישראליים שישוחררו מקבוצות אחרות.

סכנין ערכה היום אימון מסכם לקראת המשחק הבית האחרון שלה בדוחא מול הפועל באר שבע (19:00) במחזור ה-32. באסיפת הקבוצה ביקש בלבול להמשיך את היכולת מהשבועות האחרונים: "זה המשחק האחרון שלנו מול הקהל. בואו נשאיר אותו עם טעם טוב בפה מהעונה ונראה את היכולת מהמשחקים האחרונים". בסכנין יודעים כי ניצחון יבטיח לקבוצה סופית את המקום השביעי ואיתו מענק של 600 אלף שקלים.

בלבול לא מתכנן שינויים בהרכב הקבוצה וימשיך לתת לקאדו הברזילאי הזדמנות בהרכב, אוליבכדי להיות בטוח האם לשחררו בתום העונה או להחתים אותו לעונה נוספת.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, לירן כהן, קאדו, אחמד קאסום.

ברקת אמורה להודיע על הישארותה השבוע

בהפועל באר שבע מעריכים שאלונה ברקת תודיע השבוע כי היא נשארת במועדון גם בעונה הבאה. ההערכה מבוססת על כך שברקת החלה לדבר בימים האחרונים על תוכניותיה לעונה הבאה ומתוך הנחה שהיא לא תודיע ברגע האחרון על עזיבה, משום שאין רוכשים פוטנציאליים שעומדים בתור. ברקת עשויה להודיע על הישארותה שלא במסגרת מסיבת עיתונאים נוספת. היום (שישי) נערכה בביתה של הדוברת ציפורה חלפון פגישה בין ברקת לאוהדים מהקבוצה במטרה לשכנע אותה להודיע כבר השבוע על תוכניותיה.

המגן אופיר דוידזאדה, שסיכם עקרונית לחמש שנים במעודון ויחתום בקרוב על החוזה באופן רשמי, יפתח בעמדת המגן השמאלי. ויליאם סוארס יפתח בקישור וזאת לאור היכולת הטובה שהפגין ריאן אדלי בניצחון על מכבי נתניה. סיראז' נאסר שישאר בקבוצה גם בעונה הבאה ומפתיע לטובה העונה ימשיך גם הוא בהרכב.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: דור דוידי; נדב קידר, דנילו מוריירה, ריאן אדלי, אופיר דוידזאדה; ויליאם סוארס, דוד רביבו, מאור מליקסון, ג'יימס ביסו, סיראז נאסר; אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully