וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור הולך ודוראנט בא

זאב אברהמי

23.4.2010 / 12:39

השאלה הגדולה באמת היא האם דוראנט הוא הכוכב הכי גדול של הת'אנדר. וגם על אריק דאמפיר ואנדרה מילר. מתוך הבלוג של זאב אברהמי

לייקרס - אוקלהומה:

מדובר בסדרה שבה מבדילים בין גברים לילדים. העובדה שהזריקות של רון ארטסט, דרק פישר ולמאר אודום נכנסות בשניות האחרונות, היא לא מקרה. גם לא העובדה שאוקלהומה סיטי ת'אנדר והכוכב שלה קווין דוראנט התקפלו בשני המשחקים הראשונים. אני חושש שהלייקרס ינצחו את המשחק הרביעי. זה מה שקבוצות של פיל ג'קסון נוטות לעשות. אבל אנחנו רואים קבוצה שמתבגרת ממשחק למשחק. בדרך כלל תהליך ההתבגרות בפלייאוף הוא מבצע רב-שנתי. זה אומר משהו על רמת הכישרון של אוקלהומה סיטי. זה אומר משהו על מבנה האישיות של הכוכב שלה - כשהוא מחליט להתרכז באלמנטים אחרים של המשחק כדי לחזור אליו כשהקליעה שלו לא פוגעת.

השאלה היחידה אחרי שלושת המשחקים הראשונים היא האם דוראנט הוא באמת הכוכב הכי גדול של אוקלהומה סיטי? בזה אני לא בטוח. היכולת של קובי בריאנט להמשיך להטיל מבחוץ, במקום להזין את פאו גאסול ואנדרו ביינום, זה משהו למאסטר בפסיכיאטריה.

דאלאס - סאן אנטוניו:

המשחק השני הראה לנו את מה שכבר ידענו. ההשפעה האמיתית של אריק דאמפיר על דאלאס היא הרבה יותר ממה שהעין רואה. המשחק השני החזיר לפלייאוף את דאלאס הרכרוכית, הג'אמפ-שוטרית, החוששת ממגע. זה טוב לעונה הרגילה, זה רע מאוד בפלייאוף נגד מאנו ג'ינובלי, שהיה השחקן הראשי בתחרות הליי-אפים שהתרחשה מתחת לאף של הגנת דאלאס. הליי-אפים הכניסו את ג'פרסון לסדרה. אני חייב לכתוב כאן משהו מהבטן: אני מאמין שאם סאן אנטוניו תפסיד כאן או בסיבוב השני, אלו המשחקים האחרונים של הפאואר פורוורד הטוב בהיסטוריה. זה מה שאני למד משפת הגוף של טים דאנקן. חצי אפאטיות של "למה אני כאן ועושה את זה בכלל", וחצי שרוצה למשוך את הקריירה שלו עוד סיבוב.

פיניקס – פורטלנד:

אני יכול לכתוב דבר אחד. כדי שפורטלנד תהיה בסדרה הזו היא צריכה את אנדרה מילר במספרים של המשחק הראשון. בניגוד לסרטן המפורסם, זה לא באופי של מילר. מסוג הסדרות שמוכרעות ברשימת הפצועים.

יוטה – דנבר:

דרון וויליאמס דווקא כן יכול ואני מאמין שהוא גם רוצה. ההתגברות של יוטה על הפציעות שלה היא עוד מחמאה לשיטה של ג'רי סלואן, אבל כדי לעבור, סלואן צריך שוויליאמס ייתן לו דקות ספורות שבהם הוא אומר: "עם כל הכבוד לשיטה, המשחק הזה הוא עכשיו עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully