וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו ל-0:0

עו"ד אורי שלף

23.4.2010 / 10:33

למה? כי מכבי חיפה מפחדת וגם אנחנו קצת. הבלוג של אורי שלף סופר את הדקות עד משחק העונה, אבל יודע איך זה ייגמר

ביום שני יתקיים משחק העונה של ליגת העל, הסופר קלאסיקו של הכדורגל הישראלי, הפועל תל אביב ומכבי חיפה במשחק על כל הקופה, חלומו הרטוב של אבי לוזון, אבי תורת הקיזוז. כשחושבים על זה, ולרוב אני משתדל שלא לחשוב על זה, כבר 22 שנה, שזה יותר מדי זמן, לא חוויתי אליפות של הפועל תל אביב. לא חוויתי, מכיוון שדווקא בדאבל המרשים של קשטן ושלום תקווה בעונת 1999/2000, בחרתי לארוז את מטלטלי ולעקור כשאר אחינו הישראלים לשנת התאווררות באמריקה. אז, בימים ההם של תחילת המילניום, לא היה ערוץ ישראלי בצלחות לוויין בכל בית יהודי בברוקלין או שידורים ישירים באינטרנט לטובת אוהדינו בניכר, ולכן על האליפות האחרונה התעדכנתי באמצעות הודעות ס.מ.ס. משמע, לא חוויתי. כל כך טיפוסי לאוהד הפועל מסור כמוני לפספס דאבל בשנה היחידה בחיי בה לא שהיתי בארץ...

ועדיין, אם לא מתחשבים בי ובדאבל שהחמצתי, כבר עשור חלף מאז טעמנו את טעמה המתקתק של האליפות, פרצנו באמוק לאצטדיון, נישקנו את הדשא ועקרנו את קורות השערים למזכרת. וגם עשור זה יותר מדי זמן. כמי שמלווה את הפועל בעשור האחרון, התחושה הכללית היא שזה יהיה פספוס אדיר אם העשור הזה יסתיים נטול אליפות אדומה. נכון שיש שני גביעים יקרים מפז, נכון שיש אינספור ניצחונות מרגשים בדרבי ושמאזן הניצחונות החיובי מול מכבי בדרבים הוא מעל הכול, ונכון שההישגים באירופה מרשימים יותר מכל הישג בליגה המקומית, אבל עדיין, אליפות זו אליפות וכמו תמיד, האליפות עוברת דרך חיפה.

אומרים ששיטת הפלייאוף לא הוגנת ושקיזוז הנקודות הוא זה שהעניק להפועל את האפשרות להיות תלויה בעצמה. צודקים. אבל למה אף אחד לא אומר כלום על העובדה שדווקא בעונה כזו מופלאה של הפועל, חיפה לא מפסיקה לא לאבד נקודות, זה הוגן? מישהו שומע אותנו מתלוננים שפער הנקודות האסטרונומי מהיריבה העירונית קוצץ משמעותית בגלל שיטת הקיזוז הלא הוגנת לכאורה? קיזוז או לא, ביום שני תעלינה שתי הקבוצות למשחק העונה שיכול ויכריע את האליפות. אלפי מילים, ראיונות, פרשניות וטורי דעה כבר נכתבו ועוד יכתבו לקראת המפגש הגורלי שכצפוי ובהתאם להיסטוריית משחקי העונה בארץ, לא יכריע את גורל האליפות ויסתיים ב- 0:0 משמים.

למה? כי הם מ פ ח ד ים... וגם אנחנו קצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully