וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו: "זה היה שווה את ההמתנה"

23.4.2010 / 10:23

הקוורטרבק, שנבחר במקום ה-25 על ידי דנבר, התרגש: "מקדניאלס אמר לי 'לא יכולתי לקחת מישהו טוב יותר'"

לפני הדראפט כבר נשלחו רמזים לכך שטים טיבו ייבחר בסיבוב הראשון. מה שנראה היה כבעל סבירות נמוכה בעליל, הפך בסופו של דבר למציאות, כשדנבר ביצעה טרייד שיביא אליה את הקוורטרבק מפלורידה. מהרגע שבו בחרו הברונקוס בטיבו במקום ה-25, הסכרים נפרצו. סאם בראדפורד? נדמוקונג סו? את אף אחד זה לא עניין יותר.

"היה שווה את זה", סיכם טיבו מביתו בג'קסונוויל. הוא ידע מה מצפה לו בניו יורק והעדיף להישאר בפלורידה, כדי להתמודד עם הרבה פחות לחץ. למרות שהיה בטוח שייבחר גבוה, ספק אם האמין שיילקח כקוורטרבק השני בדראפט, אחרי סאם בראדפורד. אפילו ג'ימי קלאוסן לא נבחר לפניו, ובינתיים גם לא אחריו. "תמיד צריך לחכות לדברים טובים, הם שווים את ההמתנה, רק צריך סבלנות", הוסיף.

מאז שג'וש מקדניאלס הגיע לדנבר, הקבוצה ביצעה הרבה מהלכים סנסציוניים, בראשם הטרייד על ג'יי קאטלר לפני העונה שעברה והטרייד על ברנדון מרשל השנה. מייק שנאהאן, אגב, בחר את מוריס קלארט בדראפט 2005, כך שזו לא הפעם הראשונה שהברונקוס לוקחים שחקן עם פרופיל גבוה, ולאו דווקא מסיבות מקצועיות.

"מקדניאלס אמר לי: 'לא יכולתי לבחור מישהו יותר טוב'", אמר טיבו, "יש לי הרבה רצון ותשוקה לשחק פוטבול, רציתי לעשות דברים באותה הדרך שרצו אחרים. אני מתכוון להיות קוורטרבק ב-NFL לעוד הרבה שנים".

כמעט בכל דראפט אחר היה סאם בראדפורד תופס את הכותרות. בחירתו של בראדפורד במקום הראשון על ידי סט. לואיס הייתה צפויה, אמנם, אבל עדיין - עד שזה לא קורה, זה לא קורה. "אין לכם מושג כמה אני נרגש, להגיע לסט. לואיס ולהתחיל כאן את הקריירה", אמר השחקן מאוקלהומה, "זו ברכה ואני לא יכול כבר לחכות להתחיל לשחק שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully