וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן בספק להפועל תל אביב

23.4.2010 / 9:35

בלם מכבי חיפה נפצע בקרסולו באימון הקבוצה, ובשבת ייבדק שוב. לאלופה מצוקת בלמים לקראת משחק העונה. שחקנים בקבוצה: "לארבייטמן יש אומץ. הוא חייב לפתוח". גדיר יעבור MRI בגלל תלונות על כאבי גב

בלם מכבי חיפה דקל קינן נפצע בסמוך לסיומו של אימון הקבוצה היום (שישי). הבלם נפצע בקרסולו, שקובע על ידי הצוות הרפואי של המועדון, ובשבת תיערך לשחקן בדיקה נוספת, כשבחיפה מקווים כי קינן יחלים, משום שמלבד שי מימון אין לקבוצה בלם נוסף בסגל לקראת משחק העונה נגד הפועל תל אביב, וזאת משום שהבלם הפורטוגלי ג'ורג'ה טשיירה מורחק. גורם במכבי חיפה התייחס לפציעה ואמר: "אם יהיה לקינן סיכוי קטן לשחק, הוא יפתח בהרכב כי אין לנו בלם אחר".

חלוץ מכבי חיפה, מוחמד גדיר, נבדק אתמול (חמישי) על ידי הצוות הרפואי של מכבי חיפה בטענה לכאבי גב חזקים. השחקן נדרש לעבור בדיקת MRI, וכרגע לא ברור מהי חומרת הפציעה ומהי מידת כשירותו למשחק העונה מול הפועל תל אביב ביום שני (19:00, קרית אליעזר), אך בחיפה מעריכים כי השחקן יהיה כשיר. בכל מקרה, גדיר אמור לפתוח על הספסל במשחק.

המגן פיטר מסיללה סובל מכאבים בכתפו וגם הוא נזקק אתמול לטיפול. מסיללה התלונן כי הכאבים חזקים, אך גם אם אלו יתגברו הוא יפתח במשחק העונה.

פרסום העובדה ששלומי ארבייטמן דרש אתמול הבהרות בקשר למעמדו מאלישע לוי, בשיחה בארבע עיניים, יצר אמש דיון מעניין בקרב שחקני הקבוצה. כזכור, אתמול דרש החלוץ הבהרות מהמאמן לאחר שלא נכלל בהרכב למשחק מול מ.ס אשדוד במחזור האחרון ולא תורגל גם הפעם בהרכב. אלישע המשיך גם באימון יום שישי לתרגל חלוץ בודד בחוד, ולדימיר דבאלישווילי, עם ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי כקשרים אחוריים, יניב קטן, ליאור רפאלוב ואייל גולסה כקדמיים.

משיחות שערכנו עם מספר שחקנים, עולה כי רובם מאמינים שארבייטמן צריך לפתוח ביום שני. אחד מהם אמר: "לארבייטמן נוצרה סטיגמה של שחקן שכובש רק כשהוא עולה מהספסל, אבל זה בפירוש לא נכון. האחוזים מראים במפורש שהוא כובש במידה שווה בשתי השיטות, עם חלוץ אחד ועם שניים". שחקן אחר הוסיף: "יש לו הרבה אומץ לגשת לאלישע לוי לפני משחק העונה. כל הכבוד לו. זה מראה כמה הוא רוצה לשחק. הוא חייב לפתוח במשחק הזה".

ואכן, מבדיקה שערכנו עולה כי ארבייטמן פתח העונה 22 פעמים בהרכב וכבש 21 שערים באותם משחקים. לעומת זאת, החלוץ כבש ששה שערים בשמונה משחקים בהם נכנס כמחליף. יש לציין כי בבדיקה לפי אחוזים, כלומר לפי מספר שערים ביחס למספר דקות, ארבייטמן עדיף מעט יותר כשחקן ספסל, עם זאת רמת המובהקות אינה גבוהה באופן משמעותי ביחס לאף אחד מאותם נתונים סטטיסטיים שבדקנו.

הקשר הניגרי אבונימה אזיגבו (17) הגיע להיבחן בקבוצה כחלק ממדיניות המועדון לרכוש שחקנים צעירים לעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully