וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן זעם: "דורש הרבה יותר משמעת"

מאמן הפועל ת"א עצר את האימון ושטף את שחקניו. דה רידר וזהבי צפויים לפתוח, קנדה אמור לתפוס את מקומו של בונדר

ארבעה ימים לפני משחק העונה מול מכבי חיפה, נראה כי הפועל תל אביב מגבירה את קצב הכנותיה, כשהיא יודעת שגורלו של המשחק עשוי להשפיע על תוצואתיה של העונה כולה. באימון שנערך היום (חמישי) העדיף גוטמן שלא לתרגל לגמרי את ההרכב שאמור לשחק מול מכבי חיפה, ובמקום זאת בחר לתרגל את הגנת הקבוצה מול ההתקפה. גוטמן, שלא אהב את תפקודם של השחקנים, עצר בעצבים את האימון, לקח את הכדור וביקש מדני בונדר להוריד את חולצת ההרכב ולתת אותה לעמרי קנדה. המאמן אף צעק על השחקנים: "ככה אתם רוצים להיות מרוכזים טקטית? אני דורש הרבה יותר משמעת".

למרות שישנם עוד מספר ימים עד לפתיחתו של משחק העונה, נדמה כי גוטמן כבר החליט על מרביתו של ההרכב, שיכלול את דניאל דה רידר ואת ערן זהבי כקשר אחורי. המאמן מתלבט כרגע בין שילובו של קנדה לבין בונדר, וכאמור, על פי האימון היום, אמור קנדה להיות זה שעולה בהרכב הראשון לפתוח. בחוד מתלבט גוטמן בין שיבוצו של ורוצ'ינה המאכזב לבין מרעי, כשגם מהראן לאלה, שאינו כשיר לחלוטין נלקח בחשבון. דדי בן דיין ערך היום אימון ריצה בלבד והוא צפוי לחזור לאימונים הרגילים כבר מחר. לאימון היום הגיעו עשרות אוהדים, שזרקו רימון עשן, ושרו שירי עידוד לקבוצה. לאחר האימון השחקנים יצאו לארוחת גיבוש במסעדה, אליה הוזמנו על ידי מספר אוהדי הקבוצה.

בתוך כך, הודיעו היום סקאוטרים של ראסינג סנטאנדר שהם יגיעו לצפות במשחק, במטרה לעקוב אחר מספר שחקני הקבוצה, ביניהם שכטר וגילי ורמוט, ואליהם ככל הנראה יצטרפו נציגים מעוד קבוצה ספרדית, שעדיין לא נתנו את האישור הסופי להגעתם. סקאוטרים מאיינדהובן, באיירן לברקוזן וליל כבר הבטיחו את מקומותיהם ביציעי האדומים למשחק הקרוב. וינסנט אניימה שהוזמן על ידי ההתאחדות הניגרית למחנה אימון בשבוע הבא עדיין לא קיבל תשובה חיובית האם יוכל לצאת לאנגליה בכדי להצטרף אל חבריו לנבחרת, ומהפועל נמסר כי שני הצדדים יישבו וההחלטה שתתקבל תהיה מקובלת על שני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully