וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הטילה וטו על שחרורו של אג'ידה

22.4.2010 / 10:05

השוער הניגרי זומן למחנה באנגליה של נבחרת ניגריה, אבל המועדון השיב להתאחדות כי לא ישחררו. שופרה ההצעה לויסה

הפועל פתח תקוה קיבלה בסוף השבוע בקשה רשמית מההתאחדות הניגרית לשחרר את השוער אוסטין אג'ידה למחנה גיבוש שייערך בשבוע הבא באנגליה לקראת המונדיאל. בתגובה, שלח המנכ"ל אפי צפריר מכתב להתאחדות הניגרית בו הוא מטיל וטו על שחרורו של השוער.

צפריר כתב בשם המועדון: "מועדון הפועל פתח תקוה נמצא בקרבות תחתית בליגה הראשונה. לא נשחרר שחקנים עד תום העונה, אלא אם כן נחויב בכך על ידי פיפ"א". "מסרנו את ההחלטה משום שאנחנו לא רואים סיבה לשחרר אותו במצב הנוכחי", אמר צפריר בתגובה. "בנוגע למחנות גיבוש מהסוג הזה, הרי שהם לא יוכלו להטיל וטו על העניין". בינתיים, השוער הניגרי מנסה לשכנע את ראשי המועדון לחזור בהם מההחלטה, אך נראה כי ההחלטה תישאר בעינה.

אג'ידה נמצא בתהליך התאוששות מפציעה, כשבהפועל פתח תקוה סבורים שהוא כשיר ומסוגל לשחק. בשלב זה לא ברור האם יחזור לשחק העונה, אך כבר עתה ברור כי אי ההגעה למחנה, שבו ייבחרו שלושה שוערים לקראת הקמפיין בדרום אפריקה, גורעת מסיכוייו להגיע למונדיאל. גם דלה אינוגבה מבני יהודה ווינסנט אניימה מהפועל תל אביב זומנו.

יושב ראש פתח תקוה דני לוי וחברי ההנהלה תומר סיני וגל חצור מנסים לזרז את המגעים עם הקשרים רודי חדד וג'וניור ויסה. לוי אמר אתמול: "יש התקדמות גדולה עם חדד". המטרה היא שלפחות אחד מהשניים יחתום בקבוצה. כפי שכבר פורסם, המגן עמנואל מתיאס עדיין לא סיכם בקבוצה בגלל פערים שהתגלעו בין הצדדים. בקרוב צפויה פגישה נוספת עם השחקן.

בינתיים, מתברר כי שופרה ההצעה שהוגשה לקשר בית"ר ירושלים ג'וניור ויסה והפערים בין הצדדים ממשיכים להצטמצם. בקרוב מאוד תיערך פגישה נוספת עם סוכנו במטרה לנסות להגיע לסיכום. ראובן עובד מתכוון להתנצל בפני הצוות המקצועי והניהולי על שהלך לאכול בשעת לילה מאוחרת ולבקש שלא להיות מושעה לפרק זמן ארוך יותר. כזכור, השחקן הושעה עד יום ראשון, עד ההחלטה בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully