וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': החשודים בהטיית משחק שבים לפעילות

21.4.2010 / 19:08

בית הדין דחה את השעיית שחקן א.א. פאחם, ברכאת, והמאמן עיסא עד תום ההליכים, בגלל טענה לפגיעה בחופש העיסוק

ההתאחדות לכדורגל קיימה היום (רביעי) דיון בפרשת מכירת המשחק בליגה א', לאחריו הוחלט לדחות לבקשת פרקליטו של אחד החשודים המרכזיים בפרשה וואהב ברכאת, עו"ד שי אליאס, את הדיון. בדיון הודיע אליאס כי טרם הועברו אליו ראיות הקושרות את הנאשם עם ביצוע העבירה (החוקרים טענו כי בידם הקלטות, עדויות ותמלילים) ולכן אין טעם לפתוח את הדיון. בית הדין אישר זאת והדיון הבא ייערך בעוד מספר ימים. בתוך כך, עו"ד אליאס ביקש להקפיא את השעיית השחקן ומאמנו, סמיר עיסא, גורם נוסף המעורב בפרשה, עד תום ההליכים, בטענה לפגיעה בחופש העיסוק ובית הדין קיבל את הבקשה והחליט שהם ישובו לפעילות.

כזכור, לפני שבוע הגישה ההתאחדות לכדורגל כתב אישום באשמת ניסיון להטיית משחק כנגד מאמן מוליכת ליגה א' צפון עירוני אום אל פאחם, סמיר עיסא וכנגד שחקן הקבוצה וואהב ברכאת. כמו כן, התובע עו"ד שלום אבן עזרא ביקש להשעות את השניים עד תום ההליכים נגדם.

מי שהייתה מעורבת בעניין היא חברת החיקרות "ויצמן יער" שקיבלה מידע כי בראכת נשלח על ידי מאמן בכדי לשכנע שחקן יריב מעירוני ג'ת אל אהלי, טארק עבאס, למכור את המשחק מול מכבי טמרה תמורת חוזה דו שנתי. הדבר היה מקנה לאום אל פאחם את הזכות לשחק בעונה הבאה כמעט בוודאות בליגה השנייה. שתי הקבוצות מוקמו ראשונות עם מאזן נקודות זהה. בחקירתו הודה ברכאת במיוחס לו, אך המאמן טען כי הוא ביקש לפנות לעבאס מתוך שיקולים מקצועיים בלבד.

בתוך כך, היום קבע בית הדין של ההתאחדות כי בלם הפועל רמת גן, אלי לוי, יורחק למשחק אחד בפועל בגין סעיף של התנהגות בלתי נאותה בסיום משחקה של הקבוצה נגד הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully