וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים קיבלה ארכה כדי להירשם לאירופה

דור בלך

21.4.2010 / 17:51

מדובר בהליך פורמלי כדי לאשר השתתפות במפעלי אופ"א. הקבוצה לא תוכל לבנות תקציב רק מתוך הנחה כי שחקן יימכר

על אף שהייתה צריכה להציג את הערבויות לעונה הבאה עד היום (רביעי) כדי להמשיך בהילוך אישרור ההשתתפות במפעלי אופ"א בעונה הבאה, קיבלה היום בית"ר ירושלים ארכה עד ה-13.5, אז תצטרך להציג ערבויות לכל החוזים עליה חתומים שחקניה ועובדי המועדון לעונה הבאה, סכום שעומד כרגע על כ-40 מיליון שקלים. הארכה שניתנה לבית"ר הינה הליך פורמלי המוענק לכל קבוצה המבקשת כך, שכן בכל מקרה את דו"ח רואה החשבון השנתי על הקבוצה להעביר רק ב-1.6.

בבית"ר ביררו האם יוכלו לבנות תקציב בהתבסס על הכנסות ממכירת אחד מכוכביה ונענו בחיוב, אלא שתקנון ההתאחדות קובע כי אין באפשרות הקבוצה, לדוגמה, לבנות תקציב מתוך הנחה כי יקבלו עבור שחקן כלשהו סכום מסויים, אלא הסכום נקבע על פי הסכום ששולם עליו וגובה החוזה שנותר לו בקבוצה. כלומר אין באפשרות בית"ר להניח שתקבל על ברק יצחקי 3 מיליון דולר, על אף כי מדובר בסכום הגיוני, אלא כמיליון וחצי יורו בלבד, שכן רכשה אותו ב-1.2 מיליון יורו והוא מחזיק בחוזה של עוד כ-300 אלף יורו לעונה הבאה.

בעיה נוספת העומדת בפני בית"ר הם שחקניה היקרים אשר מחזיקים באופציה לחוזה לעונה הבאה. מדובר באריק בנאדו, עידן טל, תומר בן יוסף ושמעון גרשון, שקיבלו מאיציק קורנפיין אופציה להארכת חוזיהם אוטמטית בעונה נוספת בתמורה לכך שקיצצו בקיץ הקודם את החוזה שלהם בחצי. אם יחליטו כל הארבעה להמשיך במועדון, תאלץ בית"ר להמציא עוד כשמונה מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully