וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם לא נחמדים

יובל קליין

21.4.2010 / 14:16

גארזה והרייז עברו את שלב הסימפטיה ומגלים רשעות, ג'ון ראוץ' קטלני ואפילו ג'רי מנואל משחק אותה. יובל קליין חובט לסייקל

סינגל

ג'רי מנואל לוקח את הסינגל השבועי. מה, מנואל עשה משהו חיובי לשם שינוי? כן. בין ההחלטות מעוררות המחלוקת שלו (כמו לתת ליוהאן סנטנה עוד יום חופש או ההחלטה להעביר את חוזה רייס לחובט השלישי בליין-אפ), הצליח מנואל להביא השבוע שני ניצחונות למטס.

במשחק מול הקרדילנס בשבת, שנמשך עשרים אינינגים, מנואל לא נגרר לשכונה שמאמן הקרדינלס, טוני לה-רוסה, התחיל לעשות כששלח את שחקני השדה פליפה לופז וג'ו מיית'ר להגיש. מנואל המשיך לתת לבולפן שלו לעלות ואפילו קרא למגיש שפתח רק יומיים לפני כן, מייק פלפרי, להגיש את אינינג הניצחון, אחרי ששוב פעם ראינו את קיי-רוד נכשל בניסיון השמירה.

למרות המשחק הארוך, שנמשך שבע שעות, מנואל לא ויתר והשיג ניצחון חשוב למטס, ניצחון שנתן לקבוצה תמיכה מוראלית כשהמשיכו לסדרה ביתית מול הקאבס. כרגע, יש להם שני ניצחונות בסדרה הזו. במשחק הראשון נגד שיקגו החליט מנואל להעלות את אייק דייויס, יהודי בן 23 ממינסוטה, ששיחק בטריפל A בתחילת העונה. דייויס, שנבחר בדראפט לפני שנתיים במקום ה-18, הפתיע את כולם כשבפעם הראשונה שעלה לחבוט בפעם הראשונה במייג'ור ליג חבט לסינגל. הוא המשיך להצדיק את ההחלטה של מנואל, ורשם סינגל שנוסף שהביא שני רצים של המטס לבסיס הבית. עידן חדש במטס?

דאבל

בריאן מטוס הוא כרגע הנקודת האור היחידה בבולטימור אוריולס. הציפורים עם המאזן הגרוע ביותר בליגה ורשמו רק שני ניצחונות, שניהם על שמו של המגיש הצעיר.

הרוקי מבולטימור אמנם רק בן 23, אבל הוא כבר מוביל את האמריקן ליג בסטרייקאאוטים, עם 23. לשם השוואה, המועמד המוביל לתואר הסיי-יאנג בנשיונל ליג, טים לינסקאם, רשם 24 בשלושה משחקים. ה-ERA של מטוס לא מרהיב (4.34), אבל זה המקום אליו כיוון צוות האימון בשנה המלאה הראשונה שלו כמגיש פותח. מטוס הוא לא הפרוספקט היחידי של האוריולס. מאט וויטרס הצעיר אמור להיות "ג'ו מאוור עם פאוור", אבל כרגע וויטרס מתקשה לעמוד בציפיות, כשהוא רושם רק שלוש הכנסות רצים והומר בודד.

זוהי רק תחילת הדרך של מטוס במדים הכתומים של בולטימור, ואם וויטרס יצליח להתרומם, נמשיך לשמוע עליהם דברים טובים.

טריפל

הקולזר החדש של הטווינס, ג'ון ראוץ', קיבל את החדשות על מינויו לתפקיד כשהיה בדרך למטוס הקבוצה חזרה ממחנה האימונים, אחרי שהתברר למאמן רון גרדנהייר שהקולזר המצוין ג'ו נייתן נפצע והיה חייב לעבור ניתוח טומי ג'ון שסיים את העונה שלו. גרדנהייר תפס את ראוץ' לשיחה בזמן ששניהם ביצעו את הצ'ק אין ושאל לשלומו. ראוץ' אמר שהוא מרגיש מצוין ומוכן לעונה. גרדנהייר הסכים איתו והוסיף: "אגב, אתה הקלוזר שלנו השנה". אחר כך הוא קם והלך.

אחרי שבועיים של בייסבול, ראוץ' רשם שישה שמירות ולא איבד אפילו אחת. הוא מוביל את הליגה בשמירות ביחד עם מאט קאפס מהנשיונאלס, אחת האקסיות של ראוץ'. זה לא רגיל ששחקנים גבוהים מצליחים כמגישים בליגה, אבל ראוץ' הענק, 2.10 מטר, לא מתקשה למצוא את הסטרייק-זון ונותן ביטחון לטווינס להמשיך את העונה הטובה שלהם.

הומראן

בשקט בשקט, בלי שנרגיש, גדל לנו אס חדש בליגה - מאט גארזה. גארזה, שני ברוטציה של הרייס אחרי ג'יימס שילדס, מראה יכולת יוצאת מן הכלל עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, ומוביל את האמריקן ליג עם ERA של 0.75. הפתיחה טובה של גארזה הזינה את הפתיחה המצוינת של הרייז, שכרגע עומדים על המאזן הכי טוב בליגה ביחד עם היאנקיז.

הרייז פגשו את שתי היריבות הכי גדולות שלהם, היאנקיז והרד-סוקס, כבר בשלב מוקדם של העונה, אבל עדיין יצאו עם ידם על העליונה בסיכום הסדרות, לאחר שרשמו חמישה ניצחונות (ארבעה מהם על הרד-סוקס, פעם שלישית ברציפות שהרייז מנצחים סדרה בפנוויי-פארק) ושני הפסדים ליאנקיז. לגארזה לא יצא להגיש מול היאנקיז בגלל תזמון הרוטציה, אבל הוא נתן תצוגת סיי-יאנג ביום ראשון בפנוויי פארק.

במשך שמונה אינינגס שיתק גארזה את התקפת הרד-סוקס והשאיר את בוסטון על אפס ריצות על הלוח, כשמייק אקסטרום, שהגיש בתשיעי, רשם את הריצה לחובת הרד-סוקס. כזכור, גארזה התחיל את הקריירה שלו אצל הטווינס שהעבירו אותו ואת ג'ייסון בארטלט בטרייד תמורת דלמון יאנג. מעניין לדעת מה חושבים היום במינסוטה על הטרייד הזה.

מסביב לרייז יש הייפ בימים האחרונים, כשמספר פרשנים טוענים שהם הקבוצה הכי טובה בליגה. קרלוס פניה, אוואן לונגוריה וקארל קרופורד נמצאים בכושר נהדר, ויהיה מעניין לראות איך הם ימשיכו את העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השקית החומה

התואר הזה שייך למגיש של סינסינטי רדס, אדינסון וולקז. וולקז, שהגיע כבר לאולסטאר, נתפס אתמול בבדיקת סמים והושעה לחמישים משחקים. הוא בכל מקרה לא היה אמור לשחק השנה בגלל ניתוח טומי ג'ון שעבר בעונה שעברה. למגיש הימני הייתה ב-2008 עונת שיא, כשרשם 17 ניצחונות וביחד עם ברונסון ארויו וארון הראנג היה אמור להוביל את הרוטציה של הרדס.

הרבה כבר נאמר על השימוש בסמים ממריצים וסטרואידים בליגה. בשנה שעברה נתפס כוכב לוס אנג'לס דודג'רס מני רמירז והושעה גם הוא לחמישים משחקים, אבל באמת, כבר אין כוח לשמוע על הדברים האלה. בואו נשאיר את המשחק שאנחנו כל כך אוהבים נקי. אפשר רק לקוות שוולקז יהיה השם האחרון שלצדו יש כוכבית.

המספר הנוסף

דארנל מקדונלד עשה הלילה היסטוריה במדי הרד-סוקס, כשהפך להיות השחקן הראשון אי פעם במועדון שרשם חבטת ניצחון (walk off) במשחק הראשון שלו במדי הקבוצה.

בעקבות הפציעות של הרד-סוקס באאוטפילד, נקראו מקדונלד וג'וש רדיק לסגל הקבוצה מקבוצת המיינור ליג. מקדונלד, שהגיע רק שעה לפני פתיחת המשחק, החליף את רדיק באינינג השמיני בפיגור של 8:6 מול טקסס, ובמעמד הצלחת הראשון שלו רשם הומר משווה. באינינג התשיעי, עם בסיסים מלאים, מקדונלד עלה שוב לחבוט לגרביים, וכמעט שלח שוב את הכדור למפלצת הירוקה בצד השמאלי של המגרש. זה לא קרה, אבל הוא רשם בכל זאת חבטה שניצחה את המשחק. בוסטון, שרשמה את הפתיחה הכי גרועה שלה מאז 1997, השיגה ניצחון חמישי וחשוב מאוד, שיעזור מוראלית לקבוצה.

אבל גורלם של שחקני מיינורס אינו בידיהם. למרות הפתיחה הסנסציונית של מקדונלד, ספק אם נראה אותו שוב עם הגרביים האדומים בפנוויי פארק כשמייק קמרון וג'ייקובי אלסבורי יחזרו להיות בריאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully