וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הקץ לפתיחות הרגליים?

21.4.2010 / 2:38

פורסם לו"ז ה-NFL, בשבוע ה-17 יתקיימו רק משחקים בין יריבות מתוך הבית. הפתיחה: ניו אורלינס-מינסוטה ב-9.9

לו"ז ה-NFL לעונת 2010 פורסם הלילה (בין שלישי לרביעי), ובו נקבע כי האלופה ניו אורלינס תארח בסופרדום את מינסוטה ב-9.9 (אצלנו ה-10.9, בין חמישי לשישי). זה יהיה מפגש חוזר לגמר ה-NFC, בו ניצחו הסיינטס בינואר האחרון בדרך לזכייה בסופרבול. שתי הקבוצות מניו יורק תארחנה במחזור הראשון באיצטדיון המדולנדס החדש - הג'איינטס את קרוליינה והג'טס במשחק מאנדיי נייט את בולטימור.

לאור פתיחות הרגליים ומנוחות השחקנים הרבות, הוחלט מוקדם יותר כי השנה יפגישו כל משחקי המחזור האחרון יריבות מתוך הבית. כך נקבל במחזור ה-17 את ניו אינגלנד מול מיאמי, פילדלפיה נגד דאלאס, אינדיאנפוליס מול טנסי וושינגטון מול הג'איינטס וסן דייגו נגד דנבר.

משחקים מעניינים נוספים: הג'טס יארחו את ניו אינגלנד והקולטס את הג'איינטס במחזור השני, כשהפטריוטס יפגשו את הסילונים במאנדיי נייט של המחזור ה-13. גרין ביי תארח את מינסוטה במחזור השביעי ותיסע למטרודום במחזור ה-11, פילדלפיה תפגוש את אינדיאנפוליס במחזור התשיעי והקלאסיקו בין הפטריוטס לקולטס יתקיים במחזור ה-11 בפוקסבורו. בחג ההודיה תפגוש דטרויט את הפטריוטס, דאלאס תארח את ניו אורלינס והג'טס את סינסינטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully