וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון טיילור חתם בג'טס

21.4.2010 / 0:38

הקיצוני הגנתי של מיאמי עובר ליריבה המושבעת, בשורותיה חתם לשנתיים. מקורות: מקנאב לוחץ להביא את טרל אואנס לוושינגטון

ג'ייסון טיילור חתם בניו יורק ג'טס. הקיצוני הגנתי הוותיק, שהעביר את רוב הקריירה במיאמי דולפינס, נענה להפצרותיו של מאמן הג'טס רקס ריאן ויצטרף לסילונים. הוא חתם טכנית על חוזה של 15 מיליון דולר לשנתיים, אבל מכיוון שהשנה השניה כוללת עשרה מיליון דולר כמענק על מקום בסגל, הוא חתם מעשית לעונה אחת.

לטיילור בן ה-35 היסטוריה ארוכה עם הג'טס. היו לו אפשרויות לבחור בין קבוצות שונות, והוא הלך למקום שנראה לו כבעל הסיכוי הגבוה ביותר לאליפות. "מיאמי לא התחייבה לו לכלום והוא לא התחייב לה לכלום", הסביר סוכנו של השחקן גארי ויצ'ארד את הצעד שעשה.

התפתחות מפתיעה מכיוון וושינגטון. דונובן מקנאב וטרל אואנס לא הסתדרו ביניהם בפילדלפיה, אבל כעת הקוורטרבק החדש של וושינגטון רוצה את "חברו" לשעבר ברדסקינס. על פי מקורות, מקנאב לוחץ על מייק שנאהאן וצוות האימון להביא את התופס הוותיק. הרדסקינס צמאים לתופס דומיננטי, אבל על פי אד ורדר מ-ESPN, המאמן טרם עשה צעד בנושא.

טורי הולט חתם בניו אינגלנד. התופס הוותיק, שהפסיד עם סט. לואיס לפטריוטס בסופרבול 36, יגיע לפוקסבורו לאחר עונה בג'קסונוויל. פיטסבורג מתכוננת להשעיה צפויה של בן רות'לסברגר, ושלחה בחירת דראפט בסיבוב השביעי לטמפה ביי כדי לקבל חזרה את ביירון לפטוויץ', ששימש מחליף בשורותיה בעונות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully