וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא מוותרת על אירופה

דור בלך

20.4.2010 / 14:11

מחזיקת הגביע היוצאת תנסה להשיג אישור להשתתף במפעלי אופ"א, אך בדרכה יעמדו צרות העיקול ומגרש האימונים

בדיוק שנה לאחר שהחלו בפיטורי עובדי המועדון לקראת מה שנראה כהליכה לפירוק, השנה בבית"ר ירושלים מאמינים כי על אף הערפל הכבד סביב הקבוצה העתיד אופטימי יותר, ובמועדון עובדים כדי לנסות ולהשיג אישור להשתתף במפעלי אופ"א, היות ואם הפועל תל אביב תזכה בגביע גם המקום הרביעי יעפיל לליגה האירופאית.

אלא שלבית"ר אי אילו בעיות בדרך. עד ה-1.6 על הקבוצה להגיש דו"ח רואה חשבון חיצוני עם מאזני הקבוצה בשנה האחרונה, ובו גם מספר ביעורים. הקבוצה תיאלץ להסביר לוועדה של ההתאחדות מדוע נמצא המועדון תחת עיקול, ועל פניו נראה כי לחברי הוועדה יהיה קשה להצדיק בפני אופ"א אישור לבית"ר למרות העיקולים. עם זאת, בהתאחדות לכדורגל מספרים כי יעשו הכל על מנת לעקוף את הסעיף הזה ויעבדו יחד עם בית"ר על מנת לתת נימוק משכנע בדו"ח.

בעיה נוספת שעומדת בפני בית"ר היא עניין מגרשי האימונים. חוזה השכירות של בית וגן עם חברת "נאות בית וגן" עומד להסתיים בקרוב, ולאחר שהבעלים מאיר פניג'ל העניק את המתחם השנה בעלות נמוכה בהרבה מהחוזה שחתם עם ארקדי גאידמק, נראה כי ידרוש סכומים גבוהים יותר, כאלה שבית"ר אולי לא תעמוד בהם. בכל מקרה, עד ה-1.6 לקבוצה להמציא מגרשים כלשהם שיעמדו בתקנון של אופ"א הקובע כי לקבוצה הבוגרת וכן לכל קבוצת נוער במועדון מגרשי אימון העומדים בסטנדרט האירופאי וכוללים מגרש דשא, חדר הלבשה וחדר טיפולים רפואי. בימים הקרובים יפגש יו"ר המועדון איציק קורנפיין עם פניג'ל וינסה להגיע להסכם, כשהזמן עומד בעוכריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully