וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רות'לסברגר הפר את מדיניות ה-NFL"

19.4.2010 / 21:20

הקומישינר רוג'ר גודל רמז כי יעניש את הקוורטרבק. ההחלטה: לא לפני רביעי. טרייד משולש: שפלר לדטרויט, ארני סימס לאיגלס

לאחר שבשבוע שעבר נפגשו קומישינר ה-NFL רוג'ר גודל וקוורטרבק פיטסבורג בן רות'לסברגר, רמז היום (שני) גודל כי ביג בן ייענש בעקבות הפרשה בבאר בג'ורג'יה. "הוא הפר את מדיניות הליגה", אמר גודל, "הנושא שעל הפרק הוא כבוד להתנהגות המצופה ממנו". עם זאת, הודה גודל כי "ברור שיש הרבה חילוקי דעות לגבי האירועים שקרו באותו לילה".

ההערכות כרגע הן שגודל יעניש את רות'לסברגר בהרחקה משניים עד ארבעה משחקים, עם אפשרות ערעור והפחתה כפי שעשה עם מייקל ויק בעונה שעברה. את ההחלטה צפוי גודל לקחת לא לפני יום רביעי ואם לא אז, לאחר סוף השבוע, מאחר שהדראפט צפוי להתקיים מחמישי עד שבת. "אחליט כשאהיה מוכן", סיכם הקומישינר.

דנבר ממשיכה לעשות טריידים, ולאחר ששלחה את ברנדון מרשל למיאמי, עשתה עסקה משולשת עם דטרויט ופילדלפיה. בעסקה הנוכחית יעבור הטייט אנד של הברונקוס טוני שפלר לליונס, שישלחו לאיגלס את הליינבקר ארני סימס. הסוסונים מקולורדו יקבלו בחירת סיבוב חמישי מהאיגלס ויתנו בחירת סיבוב שביעי לאריות.

אם אתם אוהבים את זה ואם לאו, כריס ברמן נשאר ב-ESPN. השדר הותיק חתם על חוזה חדש, אותו יחל כבר בהעברת הדראפט הקרוב בלילה שבין חמישי לשישי. ברמן נמצא בתחנה מאז שהחלה לשדר, ב-1979.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully