וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן: "נעשה הכל כדי לשמח את הקהל שלנו"

19.4.2010 / 13:51

בלם מכבי חיפה מתכונן למשחק העונה: "אין צורך להכביר מילים, נגיע בשיא הדריכות". קולמה לא התאמן, אך יהיה כשיר למשחק

מכבי חיפה החלה בהכנות לקראת הקלאסיקו הישראלי, בו תארח ביום שני את הפועל תל אביב (20:00, ערוץ 1). כל הכרטיסים למשחק נמכרו ובחיפה מסרו לקהל הודעה בה ביקשו להגיע מוקדם לשערי האצטדיון שייפתחו בשעה 17:30. הקשר הקולומביאני ג'ון קולמה לא התאמן היום בגלל מחלה, מה שיצר תחילה בהלה קטנה בקרב ראשי המועדון משום שבירם כיאל פצוע, אך מהר מאוד התברר כי הוא יהיה כשיר לקראת המשחק מול הפועל תל אביב.

בלם הקבוצה דקל קינן התייחס למשחק המסקרן, שצפוי להכריע את גורל האליפות. "אין צורך להכביר מילים על ההתמודדות החשובה מול הפועל תל אביב. נגיע בשיא הדריכות והמוכנות ונעשה את המקסימום כדי לשמח את הקהל שלנו". קינן בחר לדבר היום גם על יום הזיכרון לחללי צה"ל: "ביום הזה כולנו מרכינים ראש וזוכרים את האנשים שבזכותם משחקים כדורגל במדינה הזאת".

לא רק קינן התחיל להתכונן למשחק הגדול, שחקן נוסף בקבוצה דיבר אתמול על התחושות לקראת המפגש עם שחקניו של אלי גוטמן. "לא נשחק על תיקו מול הפועל, אנחנו צריכים לנצח במשחק הזה כדי להבטיח את האליפות. ברור שתיקו ישרת אותנו, אבל אם נשחק על זה נפסיד והפסד יכול לקלקל עונה שלמה. הפרש השערים חשוב מאוד, חבל שספגנו אתמול שער שטותי".

לאחר הניצחון 1:3 על אשדוד בשבת דיברו השחקנים על המאמן אלישע לוי: "הוא פגע בול בהרכב שהעלה. הוא חזר לשיטה הישנה שבה שלומי ארבייטמן עולה מהספסל ומנצח משחקים. הוא ידע לזהות היטב את הרעב של בוקולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully